سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوانان برتر شهربابکی تجلیل می شوند

رییس اداره ورزش و جوانان شهربابک گفت: به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان از جوانان برتر این شهرستان در حوزه های مختلف تجلیل می شود.

میثم پاریزی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهربابک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با محوریت هفته جوان و با حضور ۲۳ دستگاه عضو و سمن‌های حوزه‌ی جوانان برگزار شد.

وی از برگزاری جشن روز جوان و تجلیل از جوانان برتر شهرستان در حوزه‌های مختلف خبر داد و افزود: طبق سنوات گذشته، دستگاه‌ها و ادارات براساس معیار‌ها و ملاک خود در حوزه‌های مختلف از جمله کار آفرینی، کشاورزی، مسائل فرهنگی و قرآنی و... جوان برتر خود را معرفی می کنند و در جشن روز جوان که شنبه ۳۱ فروردین جاری در کانون امام خمینی (ره) برگزار می‌شود از جوانان نخبه تجلیل به عمل می‌آید.

پاریزی با بیان اینکه در طول این هفته با همت و تلاش واحد امور جوانان و واحد امور فرهنگی و دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی و سمن‌های حوزه جوانان برنامه‌های مختلفی داریم، تصریح کرد: برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی از طریق دانشگاه ها، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در خصوص ازدواج و سایر حوزه‌های اجتماعی از جمله این برنامه هاست.

وی با اشاره به اینکه سعی داریم بین جوانان برتر شهربابک و مسئولان این شهرستان دیداری ترتیب دهیم، یادآور شد: عطر افشانی گلزار شهدای شهرستان و دیدار با خانواده جوانترین شهید شهرستان در حوزه فرهنگی نیز در دستور کار است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهربابک گفت: مسابقات ورزشی در طی این هفته به مناسبت گرامیداشت هفته جوان به صورت اختصاصی در هر حوزه برگزار می‌شود.

پاریزی افزود: در صورت امکان به مناسبت گرامیداشت هفته جوان حداقل یک روز استفاده از اماکن ورزشی را رایگان اعلام می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه باید به صورت عملی از جوانان در برنامه‌ها و فعالیت‌ها استفاده کرد، یادآور شد: با توجه به پتانسیل‌های بسیار عالی، ریسک پذیری، صداقت و پاکی که در جوانان وجود دارد ما می‌توانیم بسیاری از مسائل و مشکلات را حل کنیم.

پاریزی با اشاره به اینکه استفاده از جوانان در پست‌های مدیریتی و مسئولیتی شهرستان می‌تواند گره گشا باشد، تصریح کرد: در تعدادی از دستگاه‌های شهرستان، مدیران جوانی داریم که به مراتب خط مشی، اداره را بهتر پیش می‌برند و فعالیت هایشان قابل توجه است و همچنین توانسته اند به جایگاه اداراتشان اعتبار ببخشند که امیدواریم این مسئله بسط پیدا کند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شهربابک بیان داشت: رؤسای برخی هیئت‌های ورزشی شهرستان شهربابک جوان هستند و شاید به جرأت بتوان گفت، میانگین سنی هیئت‌های ورزشی شهربابک نسبت به کل استان پائین‌تر است و ما جوانترین رؤسای هیئت‌های ورزشی را در سطح استان داریم و همچنین اعضای هیئت‌ها را نیز جوانان تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه ما با این جوانگرایی جواب گرفته ایم، گفت: جوانان با انرژی و زمانی که برای هیئت‌ها می‌گذارند، سبب ارتقای ظرفیت‌های ورزشی می‌شوند.

پاریزی به ایجاد سمن در زیر مجموعه دستگاه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: سمن‌ها می‌توانند از محل اداره ورزش و جوانان اعتبار نامه دریافت کنند و با کمک جوانان به عنوان یک بارزوی توانمند اهداف دستگاه را بهتر پیش ببرند.

وی تصریح کرد: جوانان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، زیست محیطی، کار آفرینی و... ایده‌ها و خلاقیت‌ها و نوآوری‌هایی دارند که امیدواریم با استفاده از این ظرفیت، شاهد روز‌های بهتر و شرایط مطلوب‌تر برای شهرستان، استان و کشور عزیزمان باشیم.

پاریزی یادآور شد: به سمت جوانانی که توانایی و تفکراتی نو دارند دست یاری دراز می‌کنیم و سعی داریم با حمایت از آنان زمینه شکوفایی و ظهور توانمندی هایشان را فراهم کنیم که تحقق این امر می‌تواند به ارتقای شهرستان کمک کند.

انتهای پیام/ب

برنامه های هفته جوان در شهرستان شهربابک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.