سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت راه اندازی تیم واکنش سریع در دستگاه‌های اجرایی مازندران

تشکیل تیم توسن یا تیم واکنش سریع نهاد‌ها ، برند ابتکاری استان مازندران است و باید در همه دستگاه های اجرایی استان عملیاتی شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران ،گفت: هدف نهایی تشکیل تیم توسن یا تیم واکنش سریع نهاد‌ها ارتقای توان عملیات امداد ونجات در استان به منظور کاهش آسیب‌های ناشی از حوادث و سوانح است.

وی افزود: راه اندازی تیم واکنش سریع ادارات اقدامی بدیع در کشور است و خوشبختانه استان مازندران در این زمینه پیشتاز و پیشگام است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران گفت: باید مهارت‌های کارکنان سازمان‌ها را از طریق راه اندازی اینگونه تیم‌ها افزایش دهیم تا پاسخگویی در مواقع نیاز درکمترین زمان ممکن انجام شود.

اکبری حمایت و توانمند سازی این تیم‌ها را از برنامه‌های جمعیت هلال احمر استان برشمرد و گفت: همه اعضای این تیم‌ها یک امدادگر داوطلب هستند و ما از پیوستن آن‌ها به جمعیت هلال احمر بسیارخرسندیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران بر ضرورت اجرایی نمودن این طرح در سایر دستگاه‌های اجرایی استان اشاره کرد و افزود: یکی از مهمترین راهکار‌ها برای ارتقای توان امدادی و عملیاتی استان در مقابله با حوادث مختلف، اجرای طرح توسن است و این جمعیت برنامه‌ای کامل با سرفصل‌های ویژه و متناسب با تخصص سازمان‌های گوناگون تدوین خواهد کرد.

انتهای پیام/ک


تشکیل تیم واکنش سریع در نهاد‌های مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.