سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان همدانی

مدیر صندوق قرض‌ الحسنه امداد ولایت استان همدان گفت:سال گذشته ۳۲۰ میلیارد و ۱۵۶ میلیون ریال تسهیلات به مددجویان این استان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مسعود کرمی، مدیر صندوق قرض‌ الحسنه امداد ولایت استان همدان بابیان اینکه ۶۶۲ مورد تسهیلات مسکن به مبلغ ۴۴ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال در ۱۲ ماهه سال ۹۷ پرداخت شده است، افزود: ۱۲۸ میلیارد و ۳۱۹ میلیون ریال تسهیلات اشتغال و خودکفایی در قالب ۱۱۹۱ مورد نیز به مددجویان ارائه داده شد.

وی به پرداخت ۵۱۲۶ مورد تسهیلات حمایتی در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و یادآور شد: در این زمینه نیز ۱۴۲ میلیارد و ۵۹۷ میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان همدان ادامه داد: ارائه ۱۸ مورد تسهیلات از محل وجوه اداره شده صندوق به مبلغ ۵۵۰ میلیون ریال نیز از خدمات دیگر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان همدان به نیازمندان و مددجویان بوده است.

کرمی همچنین بیان کرد: ۱۶ مورد تسهیلات خیران امداد با هزینه ۷۱۰ میلیون ریال و ۴۷ مورد تسهیلات ودیعه مسکن به مبلغ ۳ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال از دیگر پرداختی‌های سال ۹۷ بوده است.

وی گفت: وام‌های پرداختی بدون سود و با کارمزد ۲ درصد پرداخت می‌شود و ضمانت آسان و بازپرداخت طولانی مدت اقساط یکی دیگر از ویژگی‌های این صندوق در رفع مشکل نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه است.

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان همدان در پایان گفت: خیران و نیکوکاران و مردم استان می‌توانند با افتتاح حساب در صندوق امداد ولایت استان واقع در خیابان شریعتی بالاتر از مسجد حاج احمد و یا مراجعه به دفاتر کمیته امداد شهرستان‌ها در گره گشایی از مشکل نیازمندان استان با پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه سهیم باشند.

انتهای پیام/ب

پرداخت وام به مددجویان همدانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.