مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ملایر گفت: در سال گذشته بیش از ۳۶ میلیارد و ۶۷۹ میلیون ریال وام اشتغالزایی به مددجویان این شهرستان پرداخت شده است.

پرداخت وام اشتغالزایی به مددجویان ملایری

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی کولیوند گفت: در سال گذشته بیش از 401 نفر متقاضی وام اشتغال بودند که بیش از 36 میلیارد و 679 میلیون ریال وام به آنان تعلق گرفت.

وی بیان کرد: تعداد 3 هزار و 292 خانوار تا پایان سال گذشته تسهیلات اشتغالزائی دریافت کرده اند که از این تعداد 228 مورد در بخش کشاورزی،726 مورد در بخش دامپروری و 2 هزارو 338 مورد در بخش قالی بافی و امور صنفی ،صنعتی و خدمات بوده است.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته یک هزار و 865 نفر از آموزش های مهارت آموزی بهره مند شدند، تصریح کرد: توانمند سازی خانواده‌ها مدد جویان بخصوص نوجوانان و جوانان مددجو از مهمترین اولویت های کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

کولیوند بیان کرد: ارائه آموزش های رایگان فنی و حرفه ای، پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان، اجرای طرح های شغلی و اعمال نظارت های فنی و تخصصی بر طرح های اشتغال مددجویان تحت حمایت چهار گام اصلی در خودکفایی و توانمندی خانوارهای تحت حمایت به شمار می رود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ملایر افزود: این نهاد ایجاد اشتغال تولید محور را در راس برنامه های خود قرار داده است و بنابراین کمیته امداد استان از تمامی ظرفیت ها و امکانات خود برای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبریدر نام گذاری سال ۹۶ به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید اشتغال و تحقق این شعار بهره می گیرد.

وی گفت: مددجویانی که توانایی و مهارت لازم جهت ایجاد کسب و کار و اشتغال پایدار را داشته باشند می توانند از تسهیلات خودکفایی این نهاد بهره مند شوند.

انتهای پیام/ ش

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.