سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام‌جمعه نایین از مردم خواست تا به یاری سیل‌زدگان بشتابند

نماینده، ولی فقیه در نایین با اشاره به وارد شدن خسارت فراوان به مردم سیل زده کشور از مردم خواست برای کمک حداکثری به سیل زدگان شتاب کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، حجت الاسلام سید علی سجادی، نماینده، ولی فقیه در نایین با اشاره به وقوع سیلاب در کشور گفت: در سیلی که پیش آمد وظیفه ما همراهی است. اخلاص و تصمیم و همراهی که باشد، آلام مردم سیل زده کم می‌شود و این همان مواسات به معنای همراهی با سختی‌ها است که امام سجاد از خدا می‌خواهد.

وی ضمن تشکر از حضور موکب جواد الائمه شهرستان نایین در مناطق سیل زده افزود:خداوند همواره در قرآن سفارش نموده، کسانی که وسعت رزق و توانایی مالی دارند باید به کسانی که رزق شان تنگ شده، مواسات داشته باشند که سیل زدگان استان‌های کشور عزیزمان نیز در این گروه قرار گرفته و وظیفه ما است تا با مساوات، برادری و برابری آن‌ها را یاری کنیم.

این نماینده، ولی فقیه در شهرستان، رشد، ارتقا و تکامل انسان را نشان از فرهنگ توحید در جامعه دانست و گفت:این دنیا و امکانات آن نیز به طور موقت در دست انسان است، پس چه بهتر که روحیه مواسات در جامعه تقویت و وظیفه تک تک ایرانیان مواسات رزق با سیل زدگانی است که این روز‌ها درگیر بحران شده اند.

انتهای پیام / ا 

حضور موکب جواد الائمه شهرستان نایین در مناطق سیل زده

برچسب ها: سیل ، امداد و نجات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.