سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

سخنان مردم کالپوش را به مسئولان استان سمنان خواهم رساند/گره‌گشایی از مشکلات مردم کالپوش اولویت مسئولان باشد

آیت الله شاهچراغی با اشاره به حادثه رانش زمین در حسین آباد کالپوش میامی، گفت: گره‌گشایی از مشکلات مردم این بخش در اولویت مسئولان استان باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در بازدید از مناطق دچار رانش شده کالپوش در شرق استان سمنان و با بیان اینکه گره گشایی از مشکلات مردم کالپوش اولویت مسئولان باشد،گفت: امروز مردم این روستاها نیازمند خدمت رسانی وسیع هستند چرا که بعضاً با مشکلات انبوهی روبرو شده اند.

وی با بیان اینکه مسئولان استان سمنان و شهرستان میامی می‌بایست به وعده‌های خود در قبال رسیدگی به مشکلات این روستا باید عمل کنند افزود: بسیاری مردم روستاهای بخش کالپوش دچار مشکل هستند و امروز باید نگاه ویژه‌ای به رفع مشکلاتشان داشت.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه سخنان مردم کالپوش را به مسئولان استان سمنان خواهم رساند، گفت: این مردم نیازمند خدمت رسانی و کمک هستند.

آیت الله شاهچراغی ضمن تقدیر از خدمات ارائه شده در کالپوش بیان کرد: مطمئن هستیم که مسئولان در کنار مردم خواهند بود اما انتظار داریم تلاش‌ها برای کمک‌رسانی به مردم این منطقه که دچار رانش شدید زمین شده‌اند، بیشتر شود.

وی درباره سفر امروز خود به بخش کالپوش در شرقی‌ترین قسمت استان سمنان نیز توضیح داد: حضور در جمع مردم این روستا برای گره گشایی از مشکلات مردم است.

عضو خبرگان رهبری همچنین گفت: در حال حاضر موضوع رانش زمین و تخلیه منازل مردم در کالپوش مهمترین موضوع جاری در استان سمنان است که همه باید برای رفع آن دست به کار شوند.

انتهای پیام / گ

حضور نماینده ولی فقیه در استان سمنان در کالپوش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.