سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام ۱۱۴ موکب برای خدمت رسانی به زائرین مسجد مقدس جمکران

مسؤول ستاد مردمی اجتماعات مهدوی گفت: ۱۱۴ موکب ایام نیمه شعبان در شهرداری قم ثبت نام کرده‌اند و تعداد دیگری از موکب‌ها هم به دنبال ثبت نام هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا وطن خواه  مسؤول ستاد مردمی اجتماعات مهدویظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین استان قم در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران با اشاره به موکب‌های نیمه شعبان اظهار کرد: با وجود وقوع مشکلاتی همچون سیل، موکب‌هایی از شهر قم و شهر‌های دیگر در مسیر مسجد مقدس جمکران برپا می‌شود، البته بعد از نیمه شعبان تعدادی از موکب‌ها به مناطق سیل زده می‌روند، اکنون هم برخی از موکب‌های نیمه شعبان در مناطق سیل زده حضور دارند.

وی ادامه داد: موکب‌های نیمه شعبان در سال گذشته ۵۰۰ هزار لیتر آب در میان زائرین مسجد مقدس جمکران توزیع کردند، این موکب‌ها به ۱۰ تانکر آب نیاز دارند و البته در خصوص تامین برق نیز مشکلاتی دارند.

مسؤول ستاد مردمی اجتماعات مهدوی افزود: ۱۱۴ موکب ایام نیمه شعبان در شهرداری قم ثبت نام کرده اند، تعداد دیگری از موکب‌ها هم به دنبال ثبت نام هستند و لیست موکب‌های ایام نیمه شعبان تا چند روز دیگر نهایی خواهد شد.

ثبت نام موکب‌ها برای خدمت رسانی به زائرین جمکران

سید محسن میرهادی مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم در ادامه جلسه با اشاره به برپایی موکب‌های نیمه شعبان اظهار کرد: تاکنون ۱۱۴ موکب درخواست مجوز داشته اند که صدور مجوز به صورت تجمیعی برای موکب‌ها انجام خواهد شد و هدف از تجمیع این است که موکب‌ها در یک نقطه متمرکز مستقر شوند.

وی بیان کرد: مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) در ایام نیمه شعبان مسیر پیاده روی زائرین مسجد مقدس جمکران است و تلاش داریم که موکب‌های پذیرایی از زائرین در این مسیر استقرار پیدا کنند.

 انتهای پیام / ا 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.