سیجانی از ارسال محموله ۱۰ تنی مواد شوینده و بهداشتی به ارزش ۵ میلیارد ریال به مناطق سیل زده لرستان خبر داد.

مواد بهداشتی وشوینده به ارزش ۵ میلیارد ریال به مناطق سیل زده لرستان ارسال شدبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛محمود سیجانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: بعد از تشکیل ستاد مردمی فعالان اقتصادی استان جهت کمک به مناطق سیل زده اقلام مورد نیاز از طریق مراجع ذیصلاح استعلام و با همکاری بسیج اتاق اصناف وفعالان اقتصادی استان در خصوص تامین این نیاز‌ها اقدامات مورد نیاز صورت پذیرفت.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قم با اشاره به درخواست مراکز بهداشتی مناطق سیل زده در خصوص لزوم تامین نیاز‌های اقلام بهداشتی بیان کرد:شرکت آریان کیمیا تک تولید کننده لوازم شوینده وبهداشتی که در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان فعالیت دارد، اقلام تولیدی خود شامل ۱۷ قلم کالا از انواع شوینده وشامپو و لوازم بهداشتی به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان را به دو شهرستان معمولان و پلدختر ارسال کرد.

وی عنوان کرد: در اولین قدم شرکت تولیدی کنسرو شبنم محموله‌ای به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان غذای کنسرو شده به مناطق آسیب زده سیل ارسال نمود.

وی نقش اصناف در تامین نیاز‌های مناطق سیل زده را ستودنی اعلام کرد و افزود:با همت نانوایان استان ۱۰۰۰۰ هزار قرص نان به استان‌های شمالی ارسال شده است.

سیجانی از تهیه روزانه ۱۰ هزار پرس غذای گرم و توزیع در استان لرستان خبر داد و عنوان کرد: با استقرار آشپزخانه سیار در شهر پلدختر و اعلام نیاز این موکب‌ها این مهم مورد استقبال واحد‌های صنعتی استان در زمینه تامین منابع مالی و اقلام مورد نیاز قرار گرفت.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم تصریح کرد: با برگزاری جلساتی با تشکل‌های صنعتی و صنفی، در روز‌های آتی کمک‌های جامعه تولید و تجارت استان قم جمع آوری و با هماهنگی سازمان هلال احمر به مناطق سیل زده ارسال می‌شود.

انتهای پیام/ح

ارسال غذای کنسرو شده به ارزش ۲ میلیارد ریال به استان های خوزستان و لرستان از استان قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار