سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکار یک راس گراز وحشی در نکا

ماموران یگان حفاظت محیط زیست نکا شکارچی غیرمجاز را به همراه  لاشه یک راس گراز وحشی و یک قبضه سلاح شکاری قاچاق دستگیر کردند.

ابراهیمی مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در نکا ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهر درحین گشت زنی درحوزه استحفاظی شکارچی غیرمجاز را به همراه  لاشه یک راس گراز وحشی و یک قبضه سلاح شکاری قاچاق دستگیر کردند.

وی افزود: ماموران یگان حفاظت اداره پارک ملی کیاسر درحین گشت زنی شبانه موفق به دستگیری شکارچی غیر مجاز به همراه یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و لاشه یک طاقه قرقاول در محدوده روستای اروت شهر کیاسر شدند.

ابراهیمی گفت: در ماموریت دیگر ماموران یگان حفاظت محیط زیست کیاسر در حین گشت زنی در روستای پروریج اباد ونوکنده در حاشیه سد سلیمان تنگه به دوگروه متخلف غیرمجاز صید ماهی مواجهه و از آن‌ها ادوات صید وچندین قطعه ماهی‌های تلف شده کشف و ضبط کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران افزود: همه متخلفان شکار و صید با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: همچنین ماموران پناهگاه حیات وحش میانکاله در پایش شبانه تالاب و خلیج میانکاله  ۱۰۰ رشته تور ماهیگیری غیرمجاز را جمع آوری کردند.

ابراهیمی افزود: در بابلسر در گشت و کنترل مشترک یگان حفاظت محیط زیست و یگان شیلات این شهرستان در فصل تخم ریزی ماهیان استخوانی در ردخانه بابلرود۱۷ رشته تور ماهیگیری غیرمجاز را کشف و ضبط کردند.

انتهای پیام/ م

دستگیری شکارچی گراز وحشی در شهرستان نکا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.