سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار همدان خبر داد:

بیش از ۹۰۰ میلیون دلار صادرات از استان همدان

استاندار همدان درشورای اداری استان گفت: میزان صادرات استان در سال گذشته بیش از ۹۰۰ میلیون دلار بوده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سید سعید شاهرخی، استاندار همدان درشورای اداری استان گفت:  میزان صادرات استان در سال گذشته بیش از ۹۰۰ میلیون دلار بوده است.

وی با اشاره به مجموع سرمایه گذاری در استان همدان گفت: مجموع سرمایه گذاری در حوزه صنعت و معدن و کشاورزی در سال گذشته دراستان ۴۳۳۸میلیارد تومان است.

شاهرخی  با اشاره به  عملکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سال گذشته، گفت: ۵۷ جلسه با ۱۴۹ مصوبه کارساز در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید  برگزار شد و امسال نیزموثرتر در تصمیم و جدی‌تر در عمل این کارگروه برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر تحقق سند توسعه استان همدان گفت: برای تحقق سند توسعه استان به کار شبانه روزی نیاز است.

استاندار همدان  با بیان اینکه ۳۰ جلسه تنظیم بازار در استان تشکیل شده است، گفت: تلاش های گسترده ای برای کنترل بازار انجم شده است.

 شاهرخی با اشاره به نقش مهم رسانه ها در استان همدان، تاکیدکرد: مدیران استان از ظرفیت رسانه‌ها برای ارتباط با مردم بهره بگیرند.

وی  با اشاره به اقدام آمریکا در توروریستی نامیدن سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، گفت: اقدام اخیر دولتمردان آمریکا ناشی از عصبانیت آن‌ها ازتوفیقات نظام بوده است.

استاندار همدان در ادامه بیان کرد: سپاه فرزند امام (ره)، سربازان ولایت و فرزندان ملت هستند و در تمام صحنه‌ها در دفاع از آرمان‌های انقلاب پیشتاز بوده اند و آمریکا از این موفقیت‌ها عصبانی هستند.

شاهرخی  با بیان اینکه بعد ازاین اقدام شور،  وحدت و انسجامی را در آحاد جامعه شاهد بودیم.گفت: بعد از این حرکت سپاه محبوبتر شد و در دل و جان مردم بیشتر جا گرفت.

وی تاکید کرد: همه ما مفتخریم که اعلام کنیم به عنوان سرباز کوچک نظام از کیان ایران اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی پاسداری می‌کنیم.

انتهای پیام/د.ا

تروریستی نامیدن سپاه نشان دهنده ضعف آمریکا است

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.