سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راهداری استان همدان خبر داد؛

ارسال پل فلزی ۱۰ متری به مناطق سیل زده لرستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از ارسال پل فلزی ۱۰ متری به مناطق سیل زده لرستان خبر داد.

مصطفی پناهنده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان با بیان اینکه این اقدام در شرایط بحرانی و اضطراری به منظور قطع شدن راه‌های ارتباطی برخی محور‌های مناطق سیل زده لرستان انجام شده است، اظهار داشت: این پل به شکل موقت بوده تا مردم و به ویژه امدادگران بتوانند به راحتی تردد کنند.

وی افزود: پل فلزی به طول ۱۰ متر از سوی این اداره کل از قبل تهیه شده است که برای عبور و مرور مردم روستا‌های اطراف شهرستان الیگودرز از طریق جرثقیل‌های سنگین امروز در محل تعبیه می‌شود.

پناهنده ادامه داد: مسیر‌های عبور و مرور برخی از روستا‌های الیگودرز در اثر وقوع سیل دچار آب شستگی شده و نشست کرده است که با وجود استقرار ماشین آلات سنگین و نیرو‌های امدادی این اداره کل بازگشایی شده و برخی نیز در حال اقدام است.

رییس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان نیز یادآور شد: پیش از این نیز این اداره کل پل‌های بتونی و نیوجرسی را از طریق دستگاه‌های کمرشکن و سایر ماشین الات به مناطق سیل زده گلستان و لرستان ارسال کرده است.

آرش آزادی تأکید کرد: در مرحله نخست ۲ دستگاه مایلر، ۲ دستگاه تریلی، یک دستگاه لودر و یک دستگاه گریدر به این استان ارسال شد.

وی اضافه کرد: در مرحله دوم نیز یک دستگاه پیکاپ، یک دستگاه گریدر، یک دستگاه لودر و یک دستگاه تریلی عازم مناطق سیل زده لرستان شدند.
گفتنی است، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در حال حاضر ۱۴ دستگاه ماشین آلات را به همراه ۱۶ نفر از پرسنل راهداری به مناطق سیل زده لرستان اعزام کرده است.

انتهای پیام/ د 

پل فلزی ۱۰ متری به مناطق سیل زده لرستان ارسال شد

 

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.