سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع خطر آبگرفتگی از پست برق در منطقه عین ۲ اهواز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان از رفع خطر آبگرفتگی از پست برق در منطقه عین ۲ اهواز با تلاش نیرو‌های راهداری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس بهرامی نیا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان با اشاره به اعلام خطر آبگرفتگی در پست برق واقع در منطقه عین ۲، گفت: با تلاش و همکاری نیرو‌های راهداری از روز گذشته، ۱۸ دستگاه کمپرسی، ۴ دستگاه لودر و یک دستگاه بیل مکانیکی در محل مستقر شده و فعالیت خود را آغاز کردند.

وی بیان داشت: خوشبختانه شرایط تثبیت شد و خطر آبگرفتگی این پست برق که برق اهواز را تامین می‌کند رفع گردید.

بهرامی نیا اظهار کرد: در حال تلاش هستیم تا بتوانیم سایر مناطقی که در عین ۲ وجود دارد، به خصوص جاده کمربندی که شرایط آن اکنون بحرانی اعلام شده را از خطر آبگرفتگی و تهدید سیل رها کنیم و وضعیت این مناطق را نیز به ثبات برسانیم.

این مقام مسئول اذعان داشت: از ۳ روز گذشته، در سایر قسمت‌های شهر به ویژه پادگان الغدیر و ورزشگاه الغدیر و میدان میوه تره بار، راهداران با همکاری عوامل قرارگاه سازندگی خاتم در تلاش هستند که بتوانند استحکام بخشی سیل بند‌های این مناطق را که محله کیانشهر را تهدید می‌کند، انجام دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان در ادامه افزود: همچنین در محور دغاغله و جاده نیشکر روبروی پادگان سلمان نیز راهداران مشغول به کار هستند تا بتوانند سیل بند کانال سلمان را نیز هرچه زودتر به اتمام برسانند.

انتهای پیام/گ

بسیج امکانات اداره راهداری و حمل و نقل برای مقابله با سیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.