سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر و تشکر سپاه سیستان و بلوچستان از مردم

روابط عمومی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه ای، از حضور پرشور و بابصیرت مردم استان در راهپیمایی ضداستکباری امروز و اعلام حمایت از سپاه قدردانی کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وبه نقل از روابط عمومی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه ای، از حضور پرشور و بابصیرت مردم استان در راهپیمایی ضداستکباری امروز و اعلام حمایت از سپاه قدردانی کرد.

 در بخشی از این بیانیه آمده است: درود خدا بر شما مردم استوار شیعه و سنی که با شعار‌های دشمن‌شکن، چشم امید دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی را کور کردید و به دشمنان قسم خورده این نظامِ مقدس به خصوص شیطان بزرگ، آمریکا نشان دادید که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون اصل ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی در دل‌های مردم ایران جای دارد.

شما چه زیبا ثابت کردید که مردم این مرز و بوم همواره به انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند آن پایبند هستند و همواره با عزمی راسخ، معادلات دشمنان را بر هم می‌زنند.

اینجانبان سردار سرتیپ پاسدار محمد مارانی، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق کشور و سردار سرتیپ دوم پاسدار امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان به نمایندگی از مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان سیستان و بلوچستان، ضمن قدردانی و تشکر از حضور شما ملت غیور، اعلام می‌داریم که سپاه پاسداران تا آخرین نفس پای عهد خود در حفاظت و صیانت از انقلاب اسلامی ایستاده است.

انتهای پیام/ع

تقدیر و تشکر سپاه سیستان و بلوچستان از مردم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.