سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش نرخ بلیت اتوبوس‌های شهری اصفهان اعمال شد

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: افزایش قیمت بلیت ناوگان اتوبوسرانی به طور متوسط از صفر تا ۲۵ درصد متغیر بوده و متوسط افزایش کرایه‌ها در حدود ۲۰ درصد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت افتخاری مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه اظهار کرد: همزمان با افرایش نرخ تورم و هزینه‌ها، شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه به منظور تامین هزینه‌های خود، نرخ بلیت اتوبوس را افزایش داده است.

وی افزود: افزایش قیمت بلیت ناوگان اتوبوسرانی به طور متوسط از صفر تا ۲۵ درصد متغیر بوده و متوسط افزایش کرایه‌ها در حدود ۲۰ درصد است.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه خاطرنشان کرد: افزایش نرخ بلیت اتوبوس‌ها از ۲۰ فروردین ماه اعمال شده و این افزایش قیمت بر مبنای فاکتور‌هایی از جمله کرایه اولیه، طول خط اتوبوسرانی و میزان جابه جایی مسافر هر خط، محاسبه شده است.

افتخاری با اشاره به تلاش این شرکت برای کاهش تنوع قیمت بلیت‌ها تصریح کرد: تنوع قیمت بلیت‌ها در خطوط مختلف نسبت به سال گذشته کم‌تر شده است؛ سال گذشته، تنوع کرایه‌ها از ۲۲ نوع به ۱۱ نوع رسید و امسال نیز این تنوع قیمتی کاهش پیدا کرده و به شش نوع رسیده است.

وی ادامه داد: همچنین با اصلاحات انجام گرفته، تنوع خطوط اتوبوسرانی نیز کمتر شده است و بنا بر هدف گذاری این شرکت، سال آینده تنوع قیمت بلیت خطوط اتوبوسرانی نیز به سه نوع کاهش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/م

 

افزایش قیمت بلیت اتوبوس های شهری اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.