مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: روز گذشته جابه جایی مسافران از طریق ۴۹۱ سرویس اتوبوس و مینی‌بوس ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس محبوبی مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری اصفهان اظهار کرد: روز گذشته جابه جایی مسافران از طریق ۴۹۱ سرویس اتوبوس و مینی‌بوس ثبت شده است.

وی با بیان اینکه  ۷۳ نفر در هتل‌های صفه و کاوه اسکان یافتند گفت: در ایام نوروز نیرو‌های مددکاری و مشاوره، مامور بهداشت برای کنترل موادغذایی غرفه‌ها و رستوران‌ها، نیرو‌های تعزیرات برای کنترل قیمت غرفه‌ها و نیرو‌های انتظامی برای برقراری امنیت بیشتر در محیط پایانه‌های مسافربری حضور داشتند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: از آغاز سفر‌های نوروزی هیچگونه مشکل خاصی که باعث توقف سفر از پایانه‌های مسافربری شود به وجود نیامد و این مجموعه با آمادگی کامل سرویس‌دهی خوبی به مسافران انجام داد تا با خاطره‌ای خوش به شهر و دیار خود بازگردند.

وی با بیان اینکه این سازمان خدمات گوناگون و متنوعی را در سطح پایانه‌های خود ارائه می‌دهد تا مسافران مشکلی خاصی نداشته و برای استفاده از وسایل و خدمات عمومی راغب شوند افزود: چشم‌انداز سازمان ایجاد فضای آرام، ایمن، دلنشین، در دسترس، مدرن و ارائه امکانات به روز است.

انتهای پیام/م

 

آخرین وضعیت جابجایی مسافران از پایانه های مسافربری اصفهان

برچسب ها: حمل و نقل ، نوروز98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.