سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر بهداشت:

جنوب فارس مرکز جذب توریسم سلامت باشد/تمرکز وزارت بهداشت بر روی سلامت دهان و دندان

وزیر بهداشت جنوب استان فارس را مرکزی برای جذب توریسم سلامت دانست که با استفاده از زیرساخت‌های موجود می‌تواند در توسعه این صنعت موثر باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سعید نمکی وزیر بهداشت در حاشیه افتتاح پروژه‌های جدید بیمارستان امیرالمومنین علی (ع) شهرستان گراش، گفت: یکی از نقاط بسیار مثبت منطقه جنوب استان فارس و شهر‌های گراش و لار، کمک بسیار مؤثر خیرین در توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت است که بسیار ارزشمند است و می‌توان از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده کرد.

وی با اشاره به افتتاح کلینیک آموزشی و درمانی گراش، افزود: در این کلینیک خدمات ترمیمی و آموزشی در حوزه دندانپزشکی انجام می‌شود و شهر گراش به عنوان یکی از شهر‌های دارای مدارس عاری از پوسیدگی دندان انتخاب می‌شود.

نمکی با بیان اینکه امسال در وزارت بهداشت بر روی سلامت دهان و دندان تمرکز داریم، ادامه داد: بهداشت دهان و دندان به ویژه در مدارس، مورد توجه وزارت بهداشت است که هم جنبه آموزشی و هم جنبه ترمیمی دارد.

وزیر بهداشت تاکید کرد: یکی از اقداماتی که در این منطقه از استان فارس بر آن تاکید داریم، تقویت توریسم سلامت است و با توجه به وجود کادر پزشکی مجرب در کشور، می‌توانیم پذیرای بیماران کشور‌های حاشیه خلیج در این منطقه باشیم و از زیرساخت‌هایی که توسط خیرین در کنار دولت در این منطقه ایجاد شده می‌توان استفاده بهینه کرد.

نمکی تصریح کرد که خوشبختانه در استان فارس، خانه‌های بهداشت عشایری راه اندازی شد و با حدود ۴۰۰ خانه بهداشت سیار، دریافت خدمات برای عشایر انجام خواهد شد و با آن‌ها همراه خواهیم بود.
انتهای پیام/م

سفر وزیر بهداشت به استان فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.