سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان رضوی در مراسم قدردانی از جانبازان

خدمت به جانبازان وظیفه‌ای شرعی است

استاندار خراسان رضوی گفت: حاکمیت و همه مسئولان وظیفه دارند بدون هیچ منتی برای رفاه جانبازان و خانواده‌های آنان تلاش کنند و این وظیفه شرعی ما است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در مراسم قدردانی از جانبازان در تالار کوهسنگی مشهد گفت:جانبازان گرانقدر در دوران دفاع مقدس با تکیه بر ارزش‌های دینی و برای جلب رضایت خداوند به جبهه‌های جنگ رفتند و با تمام توان برای دفاع از مرز‌های ایران اسلامی تلاش کردند.

او افزود: کسانی که امروز در صحت و سلامت به سر می‌برند، آیا حاضرند در برابر کسب مادیات، بخشی از اعضای بدن خود را از دست بدهند؟ قطعا اخلاص و صداقت ایثارگران، آن‌ها را راهی جبهه‌های حق علیه باطل کرد.

استاندار خراسان رضوی گفت: انقلاب اسلامی آرمان‌های بسیار بزرگی دارد و به همین دلیل دشمن هر لحظه به دنبال توطئه است سپاه پاسداران به عنوان شناسنامه انقلاب اسلامی، کار‌های بسیار بزرگی انجام داده است و بدیهی است که دشمنان چشم این روز‌ها را نداشته باشند.

وی به موضوع اشتغال فرزندان ایثارگران و جانبازان هم اشاره کرد و گفت: دولت گنجایش استخدام بیشتر از ظرفیت‌های موجود را ندارد، اما تلاش خواهیم کرد که با استفاده از ظرفیت‌های موجود در بخش‌های اقتصادی زمینه اشتغال فرزندان ایثارگران را فراهم کنیم.

انتهای پیام//م. م

با استفاده از ظرفیت‌های موجود اشتغال فرزندان ایثارگران را فراهم می‌کنیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.