فرماندار گناباد گفت: اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک سازمان تروریستی توسط رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر اوج نادانی هیات حاکمه استکباری آمریکا را به اثبات رساند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،حامد قربانی فرماندار گناباد امروز در مراسم تکریم جانبازان گنابادی و بزرگداشت روز جانباز گفت: این مساله هم افزایی و انسجام بین یکایک مردم انقلابی و ولایتمدار ایران را در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران افزایش داد.

وی ادامه داد: سپاه به عنوان یک نهاد مردمی در دل ملت جای دارد و قشر‌های مختف مردم در قالب رده‌های مختلف آن برای دفاع ازارزش‌های نظام جمهوری اسلامی سازماندهی شده و فعالند.

فرماندار گناباد گفت: باید عزم خود را در مقابله با تحریم‌ها و همراهی با دستاورد‌های نظام و آرمان‌های امام راحل (ره) و تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب افزایش دهیم و با همراهی و حضور گسترده خود در صحنه ترفند‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

قربانی اظهار کرد : ایثارگران به عنوان نماد‌های صبر و استقامت در دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی الگو‌های بسیار خوبی برای یکایک مردم و جوانان هستند و ترویج همین الگو‌ها باعث شده است که تعداد زیادی از مردم کشور، استان خراسان رضوی و شهرستان گناباد با روحیه ایثارگری مشغول ارائه خدمت به هموطنان سیل زده شوند.

انتهای پیام // ف. س


سپاه در دل مردم جای دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.