سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مناسب سازی فضای شهری در اولویت کاری شهرداری زنجان است

سرپرست معاونت امور زیربنایی شهرداری زنجان، مناسب سازی فضای شهری برای تسهیل در رفت و امد معلولین را از اولویت‌های شهرداری اعلام کرد.

نوری سرپرست معاونت امور زیربنایی شهرداری زنجان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ با اشاره به این که در بودجه سالیانه عمرانی چه در سطح منطقه‌ای و چه در سطح شهرداری مرکزی اعتباراتی برای مناسب سازی شهری در نظر گرفته می‌شود گفت: بحث مناسب سازی نیز همگام با پیاده رو سازی در شهر انجام شده است.

وی افزود: در سال‌های گذشته در برخی از نقاط پرتردد شهر با ایجاد خطوط ویژه نابینایان و رمپ‌های مخصوص تلاش کرده ایم تا عبور و مرور افراد مسن و معلول راحت‌تر انجام گیرد.

نوری گفت: بحث مناسب سازی در تمام طراحی‌هایی که حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری زنجان برای ساخت پروژه‌های مختلف در سطح شهر انجام می‌دهد یکی از اولویت‌های مهم به شمار می‌آید.

به گفته سرپرست معاونت امور زیربنایی شهرداری زنجان ساختمان‌های در حال ساخت در زنجان اگر موضوع مناسب سازی را رعایت نکنند شهرداری نیز از صدور پایان کار برای آنان جلوگیری می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته در سطح منطقه یک زنجان ۱۶ مکان، در سطح منطقه دو ۱۰ مکان و در سطح منطقه سه نیز ۱۳ مکان جهت رفاه حال معلولین مناسب سازی شده است.

انتهای پیام /ک


شهرداری زنجان به ساختمان‌هایی که مناسب سازی نشوند پایان کار نمی‌دهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.