سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ساخت دبستان ۲ کلاسه خیرساز در روستای دولت آباد

طی مراسمی همزمان با اعیاد شعبانیه کلنگ احداث دبستان ۲ کلاسه خیّرساز شهید نصیری روستای دولت آباد بهرامجرد در شهرستان بردسیر با حضور امام جمعه و بخشدار نگار، مسئولان آموزش و پرورش، مهندسان ناظر از اداره کل نوسازی مدارس به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام مهری امام جمعه نگار با بیان اینکه خدمت به مردم از برترین عبادت ها و ذخیره ارزشمندی برای آخرت است، گفت: خیرین مدرسه سازکه با وقف مال و ثروت خود در راه کمک رسانی به جامعه دانش آموزی و آینده سازان این مملکت تلاش می کنند آرامش دنیوی و سعادت اخروی خود را بیمه خواهند کرد.

وی با قدردانی از خـَیرمدرسه ساز برای تعهد ساخت مدرسه 2 کلاسه در روستای دولت آباد بهرامجرد، تاکید کرد: خیّرین مدرسه ساز همواره عنصری تأثیرگذار در جهت توسعه فضاهای آموزشی بوده اند.

وی افزود: این مدرسه با زیر بنای150 متر مربع با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال توسط یک خیّر ( که نخواسته نامی از او برده شود ) احداث شود.

روستای دولت آباد بهرامجرد در حال حاضر دارای 14 دانش آموز در مقطع ابتدایی است که به علت فرسوده بودن فضای مدرسه در یک باب خانه استیجاری مشغول به تحصیل هستند.
انتهای پیام/ی

ساخت مدرسه در بردسیر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.