سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لطیفی: دوره مربیان مسن در فوتبال گذشته است

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال گفت: با توجه به نتایج خوبی که مربیان جوان درلیگ آزادگان گرفته اند، مربیان مسن‌تر لیگ باید جای خود را به جوان‌تر‌ها بدهند.

علی لطیفی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در خصوص نتایج هفته سی و یکم لیگ آزادگان گفت: در خصوص بازی تیم‌های ملوان وآلومینیوم باید بگویم، بازیکنان ملوان با انگیزه بودند و این یک الگوی اخلاقی مثبت بود که با تمام توان برابر تبم آلومینیوم به میدان رفتند واین تیم را شکست دادند. او معتقد بود حضور به موقع کمیته اخلاق به نتایج این هفته رقابت‌ها کمک کرد، و در ادامه گفت: آلومینیومی‌ها بد شانس بودند که روز خداحافظی پژمان نوری مقابل ملوان به میدان رفتند.

او همچنین معتقد بود تیم‌های مدعی روند خوبی در نیم فصل اول نداشتند و با خاطر امتیازاتی که در نیم فصل اول کسب کرده اند توانسته اند تا اینجای رقابت‌ها صدر نشین باقی بمانند.

لطیفی همچنین در خصوص بازی خوب تیم فجر سپاسی و شکست دادن تیم مدعی سرخپوشان گفت: تیم فجر سپاسی با بازی خوبی که انجام داد سرخپوشان را از دور قهرمانی خارج کرد و شانس صعود این تیم را ازبین برد. وی همچنین به بازیکنان با کیفیت تیم فجر سپاسی اشاره کرده و به تمجید از آن‌ها پرداخت.

بازیکن سابق استقلال معتقد بود که تیم‌های کارون اروند و شهرداری ماهشهر با توجه به هزینه‌های سنگینی که ابتدای فصل انجام داده بودند ضعیف‌ترین نتایج لیگ را کسب کرده اند و بر این باور بود که چند تیم صدر نشین مانند: گل ریحان البرز، آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان با توجه به هزینه‌های میلیاردی که انجام داده اند باید خیلی زود صعود خود را قطعی می‌کردند.

لطیفی همچنین با توجه به نتایج خوبی که مربیان جوان لیگ یکی در این فصل از رقابت‌ها گرفته اند به انتقاد از مربیان مسن لیگ پرداخت و معتقد بود که خیلی از آن‌ها نمی‌توانند انگیزه لازم را به بازیکنان منتقل کنند. وی در ادامه درباره این موضوع افزود که دوره این مربیان گذشته است و آن‌ها باید به جوان‌تر‌ها میدان بدهند.

علی لطیفی همچنین به خداحافظی پژمان نوری هم واکنش نشان داد و گفت: پژمان نوری از جمله بازیکنان خوب فوتبال ایران بود و به حق خودش در دنیای فوتبال رسید، زیرا او هم برای تیم شهرش و هم برای سرخابی‌های پایتخت بازی کرد و علاوه براین سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی راهم دارد.

علی لطیفی در ادامه افزود: امثال پژمان نوری به دلیل این که شهرستانی هستند شانس حضور روی نیمکت تیمشان را به عنوان مربی دارند، اما مربیان تهرانی باید بسیار تلاش کنند تا بتوانند رو‌ی نیمکت یک تیم به عنوان مربی بنشینند.


بیشتر بخوانید:

گل گهر صدرنشین ماند/ پیروزی ملوانان با خداحافظی کاپیتان تلخ شد

کاپیتان ملوان در پایان فصل از فوتبال خداحافظی می کند

نظارت دقیق کمیته اخلاق بر هفته‌های پایانی لیگ دسته اول


انتهای پیام/

صحبت های لطیفی در مورد رقابت های لیگ آزادگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.