سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهار مهربانی در مناطق سیل زده/شهروندان اقلام فرهنگی به کتابخانه ها تحویل دهند

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه گفت:هم استانی های عزیز اقلام فرهنگی و اسباب بازی های خود را می تواندد برای کمک به کودکان سیل زده به کتابخانه های تحویل دهند.

حسنی خونسار مدیر کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه   در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،با اشاره به اجرای طرح بهار مهربانی  در مناطق سیل زده گفت:هم استانی های عزیز اقلام فرهنگی و اسباب بازی های خود را می تواندد برای کمک به کودکان سیل زده به کتابخانه های تحویل دهند.

حسنی خونسار بیان کرد :در اجرای طرح بهار مهربانی  اولویت  با کودکانی است که در این حادثه آسیب جدی دیدند و با توجه به تجربه که در زلزله داشتیم  تلاش می کنیم با اجرای برنامه های فرهنگی  بتتوانیم روحیه کودکان را برگردانیم.

وی ادامه داد:  با توجه به فصل فعالیت مدارس  نوشت افزار دانش آموزان نیز از بین رفته است و نیازمند دفتر و قلم هستند و بسته هایی برای توزیع بین دانش اموزان در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: شنبه اولین محموله امداد فرهنگی  کتابخانه ها به مناطق سیل زده ارسال می شود  که شامل اقلام فرهنگی کتاب نوشت افزار  اسباب بازی است و برای شادی و نشاط کودکان قصه گویی هم انجام می شود.

حسنی خونسار بیان کرد: در کنار این اقلام کتابخانه های  سیار حضور دارند  تا  بتوانند کمبود کتابخانه هایی که در اثر سیل خسارت دیدند را جبران کنند .

انتهای  پیام/ز


ارسال اولین محموله فرهنگی به  مناطق سیل زده 

برچسب ها: کتاب ، سیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.