سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زیر آب رفتن برخی مدارس در مناطق سیل زده

برخی مدارس در مناطق سیل زده خوزستان در آب هستند و شرایط خوبی ندارند.

نوری زاده ، مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: برخی مدارس مناطق درگیر سیلاب زیر آب رفته و حدود یک متر و شاید بیشتر، آب درون مدارس آمده است .

وی افزود: بررسی اینکه چه اقدامی باید برای مدارس مناطق در گیر سیل انجام شود باید در مشورت با استاندارخوزستان و وزارت آموزش و پرورش صورت گیرد.

نوری زاده بیان داشت: در حال حاضر مدارس برخی مناطق خوزستان شامل اهواز، شوش، باوی، کارون، حمیدیه، دشت آزادگان، هویزه و شعیبیه، روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۲۶ فروردین ماه تعطیل خواهند بود.

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان عنوان کرد: تصمیمات نهایی در این خصوص اعلام می شود.

همچنین محمد تقی زاده، مدیرکل آموزش‌و‌پرورش خوزستان نیز گفت: اگر شرایط به همین شکل موجود ادامه پیدا کند زمینه برای ادامه تحصیل دانش‌آموزان وجود ندارد که اگر ناچار شدیم سال تحصیلی را برای نقاط درگیر سیل تمام‌شده اعلام کنیم، برای سال تحصیلی آینده جبران عقب‌ماندگی‌ها لحاظ خواهد شد.

وی عنوان کرد: ۲ گزینه پیش رو داریم یکی این‌که مدارس بازگشایی شود و با کمک همکاران کلاس‌های جبرانی برگزار شود و گزینه دیگر این‌که اگر شرایط به همین شکل ادامه پیدا کند کار را متوقف کنیم و تا حدی که دروس تدریس شد آزمون مدارس برگزار شود و نتیجه نهایی تصمیم‌گیری در ۲ روز آینده پس از بررسی شرایط اعلام می‌شود.

انتهای پیام/م

درگیر سیلاب بودن برخی مدارس خوزستان 

برچسب ها: سیلاب ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.