سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام وضعیت ۷۲ شهر کرمان برای مقابله با سیل

استاندار کرمان گفت: به دستور رییس جمهور باید ۷۲ شهر استان کرمان به صورت جداگانه وضعیتشان را برای مقابله با سیل اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فدایی استاندار کرمان  در نشست امروز ستاد مدیریت بحران استان کرمان گفت: به دستور رییس جمهور باید ۷۲ شهر استان کرمان به صورت جداگانه وضعیتشان را برای مقابله با سیل اعلام کنند و این وظیفه به دوش فرمانداران و بخشداران هر منطقه خواهد بود. 

استاندار کرمان با اشاره به وضعیت مسیل‌هایی که پیشتر رودخانه بوده و اکنون در آن‌ها ساخت و ساز شده است، افزود: باید به این مسیل‌ها توجه ویژه شود.

وی با اشاره به آسیب دیدگی برخی قنات‌های زرند در پی بارندگی‌های اخیر افزود: جهاد کشاورزی موظف است با بودجه خود به صورت موقت اقدام به رفع مشکل این قنات‌ها کند.

استاندار کرمان با اعلام نیاز شدید استان سیل زده خوزستان به خودرو‌های سنگین کمپرسی و لودر افزود:کرمان باید به عنوان معین خوزستان این نیازرا هر چه زودتر برطرف کند.

علیزاده مدیر عامل آب منطقه‌ای استان هم گفت: حریم و بستر ۷ هزار و ۵۰۰ کیلومتر رودخانه‌ها شناسایی شده و بر واگذار نشدن آن‌ها تاکید شده است.

در نشست امروز ستاد مدیریت بحران استان کرمان با حضور استاندار، معاونان، فرمانداران و مسئولان استان، نمایندگان دستگاه‌های مختلف هشدار‌های زیادی را مطرح کردند.

انتهای پیام/س

برای مقابله با سیل ۷۲ شهر کرمان اعلام وضعیت کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.