سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل جعیت هلال احمر استان اصفهان:

۳۰ دستگاه تریلر از کمک‌های مردمی اصفهان به مناطق سیل‌زده ارسال شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: ۳۰ دستگاه تریلر و کامیون از کمک‌های مردم اصفهان به مناطق سیل زده کشور اهداء شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،جمعیت هلال احمر استان اصفهان، محسن مومنی اظهار کرد: تاکنون به همت والای مردم خیر و نیکوکار استان کمک‌های غیر نقدی به ارزش ریالی بیش از ۱۴ میلیارد ریال جمع آوری و از طریق جمعیت هلال احمر در قالب ۳۰ دستگاه تریلر و کامیون به این مناطق ارسال شده است.

وی افزود: این کمک‌های اهدایی شامل آب معدنی، برنج، آرد، نان خشک، کنسروجات، غذای گرم، پتو، اقلام بهداشتی و شوینده، لباس و چادر مسافرتی بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان بیان کرد: علاوه بر این بیش از سه میلیارد ریال وجه نقد از طریق صندوق‌های جمع‌آوری کمک و نیز فیش‌های واریزی توسط مردم استان توسط جمعیت هلال احمر اصفهان جمع‌آوری شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برای واریز وجوهات نقدی برای کمک به سیل زدگان شماره حساب ۹۹۹۹۹ به نام هلال احمر نزد تمامی بانک‌های سراسر کشور آماده دریافت وجوهات است و همچنین افراد می‌توانند با کد دستوری #۱۱۲*۷۸۰* از طریق تلفن همراه مبالغ خود را برای کمک به زلزله‌زدگان اهداء کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان بیان کرد: همچنین این جمعیت به منظور یاری‌رسانی به مردم سیل زده استان‌های گلستان، خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری و فارس محموله امدادی شامل ۱۳ هزار و ۱۹۰ تخته پتو، ۶ هزار و ۲۳۰ تخته موکت، ۳ هزار و ۳۲۹ بسته غذایی یک ماهه، یک هزار و ۳۰۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته، دو هزار و ۵۳۱ تخته چادر امدادی و ۲ هزار و ۱۸۸ تخته چادر مسافرتی طی چند مرحله تاکنون به این مناطق ارسال کرده است.

وی ادامه داد: علاوه بر آنکه بیش از ۵۰ نجاتگر و پرسنل عملیاتی این جمعیت به استعداد ۹ خودرو کمکدار، یک دستگاه خودرو ارتباطات، ۲۷ دستگاه کف‌کش، ۱۸ دستگاه موتور برق و ۲۷ دستگاه موتور آبکش روبین به منظور امدادرسانی به مردم سیل زده به استان لرستان اعزام شده‌اند.

انتهای پیام/ف

۳۰ دستگاه تریلر و کامیون به مناطق سیل زده کشور اهداء شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.