سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر‌کل کمیته امداد فارس فارس؛

کمک ۳۲ میلیاردی ریالی مردم به سیل‌زدگان

مدیر‌کل کمیته امداد فارس فارس از کمک ۳۲ میلیارد ریالی مردم به سیل‌زدگان از طریق کمیته امداد استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس گفت: از ابتدای راه‌اندازی کمپین کمک به سیل‌زدگان شیراز و استان‌های خوزستان، لرستان و گلستان تا ۱۹ فروردین ماه بیش از ۳۲ میلیار ریال وجه نقد و کالا جمع‌آوری شده است.

وی افزود: از میزان مبلغ جمع‌آوری شده کمیته‌امداد امام خمینی (ره) فارس ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال وجه نقد و ۲۹ میلیارد ریال در قالب کالا و لوازم ضروری بوده است.

بذرافشان ادامه داد: این کمک‌ها در قالب ۱۰ کامیون جمع‌آوری که از این تعداد ۸ کامیون به مناطق سیل‌زده استان‌های لرستان، خوزستان و گلستان و نیز ۲ کامیون به شهرستان شیراز ارسال شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس تصریح کرد: درچند روز گذشته مقداری از وجوهات و کالا‌های دریافتی بین مددجویان آسیب دیده از سیل شیراز به ویژه شهرک سعدی با توجه به نیات پرداخت کنندگان توزیع و پرداخت شده است.

بذرافشان بیان کرد: بر اساس نیات واقفان ۴۰ هزار بطری آب معدنی، ۲۱۴ عدد پتو، ۱۰۵ دستگاه یخچال، ۱۹ دستگاه اجاق گاز، ۱۲ دستگاه تلویزیون، ۲۶ هزار و ۶۰۰ قطعه البسه و کفش به مناطق آسیب دیده از سیل ارسال شده است.

وی اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس با استقرار ۱۶۰ پایگاه ثابت و سیار در سطح استان فارس آماده جمع‌آوری کمک به سیل‌زدگان استان‌های لرستان، خوزستان، گلستان و شهر شیراز است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس تصریح کرد: نیک اندیشان فارسی می‌توانند وجوه نقدی خود را از طریق شماره حساب‌های ۰۱۱۰۲۷۳۰۷۳۰۰۰ و نیز شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۰۹۳۷۶ نزد بانک ملی واریز کنند.
انتهای یپام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.