سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس کل دادگستری استان زنجان در دیدار با ائمه جمعه استان:

دستگاه قضایی نیازمند حمایت‌های ارزشمند همه علما است

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با ائمه جمعه استان گفت:دستگاه قضایی نیازمند حمایت‌های ارزشمند همه علما، خصوصا ائمه جمعه در انجام وظایف و اجرای عدالت در جامعه است.

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، به نقل از روابط عمومی دادگستری؛حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در دیدار با ائمه جمعه استان که در دفتر رییس کل دادگستری استان برگزار شد، ضمن تبریک سال نو از حمایت‌های معنوی ائمه جمعه از دستگاه قضایی استان تقدیر کرد و افزود:دستگاه قضایی نیازمند حمایت‌های ارزشمند همه علما، خصوصا ائمه جمعه در انجام وظایف و اجرای عدالت در جامعه می‌باشد.

وی با بیان اینکه بروز برخی مشکلات و همچنین زمینه تشکیل پرونده‌ها در محاکم متأثر از مسائل فرهنگی، سبک زندگی و معاشرت مردم می‌باشد افزود: تبیین و آگاهی مردم به مسائل فرهنگی وآشنایی با سبک زندگی نیازمند شتاب بیشتری است که نقش ائمه جمعه در این میان مهم و اثر گذار است.

رئیس شورای قضایی استان زنجان در ادامه داد: اجرای محور‌های گام دوم انقلاب با جدیت و تمام توان در همه حوزه‌های دستگاه قضایی استان اجرا خواهد شد و البته اجرای هر کاری سختی خودش را دارد، اما به سرانجام رساندن کار سخت با برکت است.

رییس کل دادگستری استان زنجان بااشاره به انتصاب آیت الله رییسی به ریاست قوه قضاییه و تأکید ایشان بر مبارزه با فساد در کشور افزود: دستگاه قضایی استان در راستای اجرای سیاست‌های قوه قضاییه تمام تلاش خود را برای مبارزه با فساد در استان بکار خواهد بست چرا که معتقدیم با تحقق این امر کمک شایانی به اقتصاد کشور،رونق تولید خواهد شد.

انتهای پیام/ر

ضرورت نقش ائمه در تبیین و آگاهی مردم به مسائل فرهنگی ،مهم و اثر گذار است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.