سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف انواع کالای قاچاق در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از توقیف انواع کالا‌های خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در عملیات کارآگاهان این پلیس خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ" سعید سلیمیان"رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در راستای تحقق شعار "رونق تولید" با اجرای یک کار عملیاتی ویژه موفق شدند یک دستگاه خودروی اتوبوس و یک دستگاه خودروی وانت حامل کالای قاچاق را حین ورود به استان شناسایی و متوقف کنند.

وی افزود: در این عملیات مقدار ۲ تن و ۸۰۰ کیلوگرم تخمه آفتاب گردان، هزار و ۱۳۷ ثوب انواع لباس، ۳۲ جفت کفش، ۲۱۶ ثوب روسری، ۴۸۰ عدد شال، یک هزار و ۶۵۰ عدد کمربند که همگی فاقد هرگونه مدارک گمرکی و به صورت قاچاق بارگیری شده بودند را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش این محموله‌ها برابر اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تخمین زده شده است بیان داشت: در این زمینه ۲ قاچاقچی کالا نیز دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع قضائی داده شدند.


انتهای پیام/م

 

کشف کالاهای خارجی از سوی پلیس آگاهی اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.