سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باحضور فرمانده مرزبانی ناجا ؛

فرمانده جدید مرزبانی استان سیستان وبلوچستان معرفی شد

طی مراسمی باحضور سردار رضایی فرمانده مرزبانی ناجا سرهنگ محمد ملاشاهی به عنوان فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار رضایی فرمانده مرزبانی کشور در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان که در سالن اجتماعات مرزبانی استان برگزار شد اظهار داشت: این مراسم یاد آور نام و یاد شهدایی است که خارج از مرز‌ها و مرز‌ها مظلومانه و مقتدرانه به شهادت می‌رسند

وی افزود: امروز مقام معظم رهبری به واسطه مدیریت مقتدرانه و هوشمندانه سکاندار غزت و شرف ایران هستند و براستی ایشان نایب واقعی امام زمان (عج) هستند .

وی افزود: ما مدیون جایگاه ولایت فقیه هستیم همانگونه که امام خمینی فرمودند: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد و در حقیقت وجود رهبری برای ملت ایران یک نعمت است و از خداوندبرای قلب تپنده مسلمان جهان آزوی طول عمر داریم.

وی ادامه داد: ایشان همیشه بر پیکر استکبار نهیب زدند و لحظه لحظه توطیه‌های دشمنان را رصد و خنثی نمودند بگونه‌ای که بار‌ها دشمنانی که به مقدسات و ارزش‌های ما تعدی کردند شکست خورده اند.

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به اینکه رابطه مطلوبی با کشور همسایه پاکستان برقرار است گفت: با همکاری‌های دو جانبه و هوشیاری مرزبانان توطیه‌ها و ترفند‌های دشمنان در جوار مرز‌ها خنثی شده است.

وی افزود: نباید فراموش کرد که دشمن چهل سال تلاش است تلاش می‌کند تا محوری‌ترین اصول نظام آسیب برساند و این محور‌ها وجود رهبری و مردمی بودن نظام است.

وی تصریح کرد: دشمن می‌خواهد این دو موضوع را تضعیف کند، اما در جبهه نظامی بار‌ها شکست خورده و سپس در جبهه نرم وارد شد تا ارتباط بین مردچدم و رهبری را خدشه دار کند.

وی در ادامه با اشاره به اعلام سپاه پاسداران در لیست تروریست تصریح کرد: این موضوع یک تفسیر احمقانه است و مردم نیز واکنش مطلوبی نشان دادند .

وی بیان کرد: اگر سپاه نبود کشور هم نبود. و امروز همه اقشار یک پاسدار هستند.

در پایان این مراسم از تلاش های سردار کمیلی فرمانده سابق مرزبانی سیستان و بلوچستان تقدیر و سرهنگ محمد ملاشاهی به عنوان فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان معرفی شد.

انتهای پیام/ع

فرمانده جدید مرزبانی استان سیستان وبلوچستان معرفی شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.