سربازان گمنام امام زمان (عج) در اقدامی قاطع محموله نیم تنی موادمخدر را در منطقه سرجنگل شهرستان زاهدان کشف و ضبط کردند.

سربازان گمنام امام زمان (عج) محموله موادمخدر در زاهدان کشف کردندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وبه نقل از روابط عمومی اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان؛ سربازان گمنام امام زمان (عج) با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی موفق به کشف و ضبط ۵۰۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک شدند.

استان سیستان و بلوچستان به سبب همجواری با ۲ کشور افغانستان و پاکستان همواره مورد طمع قاچاقچیان قرار داشته و سوداگران مرگ با استفاده از مرز‌های گسترده این استان و کنترل نشدن این مرز‌ها از سوی ۲ کشور یادشده موادمخدر را با هدف انتقال به کشور‌های اروپایی و آمریکا و سایر کشور‌ها وارد خاک ایران می‌کنند که با برخورد قاطع نیرو‌های امنیتی، انتظامی و سپاه بویژه سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیرو‌های انتظامی و مرزبانی رو به رو می‌شوند.

کشف هزاران کیلوگرم موادمخدر در سال گذشته توسط دستگاه‌های عضو شورای تامین و میلیون‌ها لیتر موادسوختی گوشه‌ای از اقدامات انجام شده در زمینه مبارزه با قاچاق است.

جمهوری اسلامی ایران بویژه استان سیستان و بلوچستان به عنوان خط مقدم مبارزه با موادمخدر تاکنون هزینه‌های سنگینی را در زمینه جلوگیری از ورود و انتقال این مواد خانمانسوز پرداخت کرده که تقدیم شمار زیادی شهید و مجروح سند افتخار ایران اسلامی است.

نیرو‌های جان برکف امنیتی و انتظامی و سپاه در طول ساعات شبانه روز از بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر مرز خاکی بین ایران با افغانستان و پاکستان محافظت می‌کنند.

انتهای پیام/ع

سربازان گمنام امام زمان (عج) محموله موادمخدر در زاهدان کشف کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۰۲ دی ۱۴۰۰
درود
آخرین اخبار