سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مریوان میزبان گردهمایی دبیرخانه‌های تالابی کشور

اولین گردهمایی دبیرخانه‌های تالابی کشور در سال ۱۳۹۸ در شهرستان مریوان و در جوار تالاب بین المللی زریوار برگزار خواهد شد.

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: اولین گردهمایی دبیرخانه‌های تالابی کشور در سال ۱۳۹۸ با حضور نمایندگان معاونت محیط طبیعی و تنوع زیستی سازمان مرکزی، دفتر اکوسیستم‌های تالابی، دفتر طرح حفاظت از تالاب‌های ایران و دبیرخانه تالابی استان‌های کشور به مدت سه روز " ۲۶ لغایت ۲۸ فروردین " در شهرستان مریوان و در جوار تالاب بین المللی زریوار برگزار خواهد شد.

این گردهمایی به منظور ارائه گزارش پیشرفت کار توسط کارشناسان دبیرخانه‌های تالابی در خصوص تدوین و اجرای برنامه‌های پیش بینی شده در تقویم اقدامات دبیرخانه‌ها در سال ۹۷ و با دستور کار تهیه و تنظیم تقویم اقدامات دبیرخانه‌ها در شش ماهه اول سال جاری برگزار می‌شود.

شایان ذکر است که به منظور تسهیل فرایند تدوین و اجرای برنامه‌های مدیریت زیست بومی تالاب، گردهمایی دبیرخانه‌های تالابی کشور " هر شش ماه یک بار " و نشست‌های تکمیلی " هر سه ماه یک بار " برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.