سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر:

پاسداران انقلاب اسلامی در قله معنویت و اقتدار نظامی هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس گفت: پاسداران انقلاب اسلامی در قله معنویت و اقتدار نظام هستند و در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی حرکت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام حاجی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس گفت: تهدید‌های آمریکا هیچ گونه تاثیری بر حرکت انقلابی سپاه نخواهد داشت و پاسداران انقلاب اسلامی بیش از پیش با سرعتی روز افزون در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی گام بر خواهند داشت.

وی  با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد امام حسین (علیه السلام) و روز پاسدار، افزود: آنچه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را از سایر نیرو‌های نظامی جهان متمایز می‌کند معنویت دینی و اتکای به قدرت الهی است و امروز پاسداران انقلاب اسلامی در قله معنویت و اقتدار نظامی هستند.

حجت الاسلام حاجی زاده ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به یکی از پرقدرت‌ترین نیرو‌های نظامی و دفاعی در سطح منطقه و جهان تبدیل شده است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه فجر فارس با بیان اینکه سپاه پاسداران در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی پیشرو بوده و عملکرد درخشانی داشته است، گفت: آنچه امروز در فضای سپاه مشاهده می‌شود یکی از میراث به جا مانده از یاران با وفای حضرت سید الشهدا (علیه السلام) است و دلیل علاقمندی مستضعفان و آزادی طلبان جهان به نیرو‌های سپاه همین موضوع است.

وی با بیان اینکه سپاه و پاسدار انقلاب اسلامی در خدمت رسانی به مردم پیشگام هستند، گفت: نیرو‌های سپاه و بسبج در حادثه سیل اخیر نشان دادند در امداد رسانی به اقشار مختلف ملت ایران با تمام توان به میدان عمل وارد شده اند و تاکنون عملکرد بسیار خوبی داشته اند.

حجت الاسلام حاجی زاده با بیان ابنکه آمریکا از پیروزی‌های سپاه در نبرد با تروریست‌ها در منطقه بسبار عصبانی است، گفت: پاسداران انقلاب اسلامی بیش از پیش با سرعتی روز افزون در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی گام بر خواهند داشت.
انتهای پیام/م

برچسب ها: سپاه ، انقلاب اسلامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.