سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای چهارمحال و بختیاری؛

عدالت در توزیع امکانات رعایت شود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، خواستار رعایت عدالت در توزیع امکانات برای این استان شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، صبح امروز سه شنبه ۲۰ فروردین ۹۸ در نشست با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، با اشاره به وضعیت زیرساخت‌ها و راه‌های ارتباطی و برخی محرومیت‎ها در این استان گفت: بایستی عدالت در توزیع امکانات برای استان‌هایی مانند چهارمحال و بختیاری رعایت شود.
 
وی با بیان اینکه اگر مشکل راه‌های ارتباطی حل شود، بسیاری از مسائل دیگر هم برطرف خواهد شد افزود: اهالی دهستان موگویی کوهرنگ به دلیل نبود جاده دسترسی مناسب، مجبورند در زمستان به سختی از جاده‌های استان لرستان عبور و مرور کنند.

نکونام، از وزیر راه و شهرسازی خواست؛ مشکل جاده های ارتباطی این دهستان برطرف شود تا مردم این منطقه به راحتی به مرکز استان دسترسی داشته باشند.

وی، همچنین از مدیریت بحران سیلاب اخیر در استان قدردانی و اضافه کرد: خوشبختانه این سیلاب تلفات جانی نداشت، ولی زیرساخت ها و بخش کشاروزی بسیار آسیب دید که انتظار می رود دولت اعتبارات لازم را برای جبران آن اختصاص دهد.

نکونام ادامه داد: استحکام بخشی منازل روستایی و تأمین برق برخی از مناطق سخت گذر، از دیگر نیازهای چهارمحال و بختیاری است که باید دولت نگاه ویژه‌ای در این زمینه داشته باشد.

گفتنی است؛ وزیر راه و شهرسازی به نمایندگی از هیئت دولت و برای بررسی خسارت بارندگی و سیلاب‎های اخیر به چهارمحال و بختیاری سفر کرد.

این سیلاب‎های بهاری، به تأسیسات زیربنایی، اراضی کشاورزی و مسکن روستایی و شهری استان، خسارت وارد کرد.

انتهای پیام/ز

سفر وزیر راه و شهرسازی به چهارمحال و بختیاری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.