سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد؛

رشد ۶۰ درصدی قرارداد واگذاری اراضی به سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی فارس /بهره برداری از ۲۰۱ واحد تولیدی و صنعتی در سال گذشته

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از رشد ۶۰ درصدی میزان قرارداد واگذاری اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احد فتوحی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از انعقاد ۵۷۵ قرارداد با سرمایه گذاران در سال ۹۷ خبر داد و گفت: در قالب این قرارداد‌ها حدود ۱۴۶.۵ هکتار زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان واگذارشده است.

وی افزود: در سال گذشته شهرک‌های صنعتی بزرگ شیراز، فیروزآباد، چنارشاهیجان، فتح آباد مرودشت، لار، آباده، اقلید سنگ نی ریزو سپیدان ۳ بیشترین تعداد انعقاد قراردادجدید با سرمایه گذاران را به خود اختصاص داده اند.

فتوحی ادامه داد: با فراهم بودن زیرساخت‌ها در ۶۱ شهرک و ناحیه صنعتی در استان فارس کار واگذاری زمین به سرمایه گذاران انجام می‌شود و در تمامی شهرستان‌های استان حداقل یک شهرک صنعتی ایجاد شده است.

وی در ادامه از بهره برداری از ۲۰۱ واحد تولیدی و صنعتی در سال گذشته خبرداد و گفت: با بهره برداری از این واحد‌ها که برای ایجاد آن‌ها افزون بر ۲۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است برای ۱۶۷۰ نفر شغل ایجاد شده است.

فتوحی با اشاره به افزایش رغبت سرمایه‌گذاران برای حضور در شهرک‌های صنعتی فارس افزود: خوشبختانه با حمایت مسئولان ارشد استان شرایط برای حضور سرمایه‌گذاران تسهیل شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به نامگذاری امسال توسط رهبرمعظم انقلاب با عنوان رونق تولید اظهار امیدواری کرد: امسال نیزبا تدابیر جدید دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت، شاهد رشد قراردادهابا سرمایه گذاران و نیز افزایش تولید و اشتغال در شهرک‌های صنعتی باشیم.
انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.