سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استخوان‌ هایی شبیه دو برادر در همدان

نمایش استخوان‌ هایی شبیه دو برادر در همدان به روی صحنه می رود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گروه آریا با همکاری استودیو مداد جادو نمایش «استخوان‌هایی شبیه دو برادر» را در همدان به روی صحنه می‌برد.

مهدی شادمانی روشن نویسنده و کارگردان این نمایش بوده و مریم رازانی، سعید باغبانی‌ نیر، روح‌ا... صالحی، منیرالسادات قاضی‌زاده، نوید دارایی و سید امیرحسین فاطمی  از بازیگران این نمایش هستند.

 محمدرضا زهاب (تهیه‌کننده و طراح صحنه)، علیرضا شادمانی روشن و سیاوش مهدوی‌پژوه (آهنگساز)، علی‌رضا شادمانی روشن (خواننده)، سیدامید فقیه (مدیر تولید)، اشکان همراز (منشی صحنه)، اشکان همراز و سوفیا بختیاری ( مدیران صحنه)، نگار جوکار (روابط عمومی)، مهرداد حمزه و مسعود صانعی (عکاس) از دیگر عوامل نمایش «استخوان‌هایی شبیه دو برادر» هستند.

به گفته مهدی شادمانی روشن داستان این نمایش اقتباسی از یک داستان کوتاه  در خصوص اتمام یک جنگ داخلی و مسائل ناشی از آن است که سعی شده در این کار، از نگاه تازه‌ای به این موارد پرداخته شود.

علاقه‌ مندان می‌توانند برای تماشای این نمایش از ٢٥ فروردین‌ تا ١٣ اردیبهشت‌ ماه همه روزه از ساعت ١٨:٣٠ به مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی (تئاتر شهر همدان) مراجعه کنند.

انتهای پیام/ ش

نمایش استخوان‌ هایی شبیه دو برادر در همدان

 

برچسب ها: تئاتر ، نمایش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.