استاندار همدان در جلسه ای دلایل استعفای مدیرکل ارشاد استان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سیدسعید شاهرخی استاندار همدان در آیین تودیع و معارفه معاون سیاسی استاندار همدان  با اشاره به موضوع استعفای مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: تمام برنامه‌هایی که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر کشور تعریف و تبیین می‌کند باید یکسان باشد.

وی با بیان اینکه البته در زمینه اجرا ظرفیت‌ها مهم است و با توجه به ظرفیت‌ها کار‌ها پیش می‌رود، گفت: استان همدان هرساله میزبان جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوانان است.

شاهرخی با بیان اینکه همدان در حوزه انیمیشن حرف هایی برای گفتن دارد،بیان کرد: در حوزه برگزاری کنسرت‌ها  روال سال‌های قبل است و هر هفته کنسرت برگزار می‌شود، اما در گذشته کنسرت‌ها بی سر و صدا و هیاهو برگزار می‌شد، اما امسال بیشتر رسانه‌ای شده است.

وی با بیان اینکه برگزاری کنسرت‌ها ادامه پیدا می کند و هیچ ربطی به اشخاص ندارد و از سیاست‌های دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است گفت: کنسرت‌ها با رعایت موازین شرعی و قانونی قابل اجرا است و اجازه نمی‌دهیم در هیچ برنامه‌ای کسی از قانون عبور کند.

شاهرخی با بیان اینکه در حوزه سیاسی باید فضای باز سیاسی وجو داشته باشد گفت: درحال حاضر این شرایط در استان همدان حاکم است و هیچ کس نمی‌تواند ادعا کند که چنین چیزی نیست.

استاندار همدان با بیان وجود فضای باز فرهنگی در استان همدان گفت: اجازه نمی‌دهیم در برگزاری کنسرت ها، کشف حجاب صورت گیرد و سوء استفاده شود.

وی با بیان اینکه استعفای مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان هیچ ربطی به برگزاری کنسرتها، اداره ارشاد و گروه موسیقی نداشت، عنوان کرد: وی به دلیل مشکلات شخصی از ادامه خدمت در استان بازماند.

شاهرخی در خصوص استعفای علیرضا درویش نژاد،گفت: هر کسی که به عنوان مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان منصوب شود، باید سیاست دولت و وزارت ارشاد را دنبال کند و نباید در حمایت از مدیرکل مستعفی ارشاد همدان کمپین تشکیل شود.

 علیرضا درویش نژاد تیرماه امسال به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان همدان مشغول به کار شده بود که  قبل از آن نیز از سال ۹۳ در جایگاه مدیرکل ارشاد استان هرمزگان مشغول فعالیت بود.

 

انتهای پیام/ت

ماجرای استعفای مدیرکل ارشاد استان همدان

برچسب ها: وزارت ارشاد ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.