سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادی ۴۴۰ زندانی غیرعمد از زندان‌های آذربایجان شرقی

مدیر ستاد دیه آذربایجان شرقی گفت: ۴۴۰زندانی جرائم غیرعمد در سال ۹۷ از زندان‌های استان آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،تقی‌پور مدیر ستاد دیه آذربایجان شرقی گفت: این تعداد زندانی از ابتدای سال ۹۷، با کمک ستاد دیه و خیران استان، در مجموع با پرداخت ۱۲۲ میلیارد تومان از زندان‌های استان رهایی یافتند.

به گفته وی از این میزان، مبلغ ۴ میلیارد تومان از کمک‌های ویژه ستاد دیه، ۶ میلیارد تومان از طریق پرداخت تسهیلات و ۲۰ میلیارد تومان هم با جلب رضایت و بخشودگی شاکیان تامین شده است.

وی با بیان این که ۴۳۷ نفر از زندانیان آزاد شده، مرد و ۳ نفر هم زن بودند، افزود: از مجموع زندانیان آزاد شده، ۲۴۱ زندانی از محکومان مالی، ۱۴ زندانی از محکومان تصادفات غیرعمد و حوادث و ۱۸۵ زندانی هم از محکومان مهریه و نفقه بودند.

مدیر ستاد دیه استان یادآور شد: هم اکنون ۵۲۳ زندانی جرائم غیرعمد (۳ زندانی زن و ۵۲۰ زندانی مرد) در زندان‌های استان به سر می‌برند و برای آزادی آن‌ها بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان نیاز است.

تقی پور ابراز امیدواری کرد: خیران امسال هم با حضور پرشور خود در جشن گلریزان زمینه آزادی این زندانیان را که ناخواسته گرفتار شده اند، فراهم کنند.

جشن گلریزان، ۲۹ اردیبهشت امسال (شب میلاد کریم اهل بیت؛ امام حسن مجتبی علیه السلام)، پس از افطار در تالار معلم تبریز برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ش

۴۴۰ زندانی غیرعمد از زندان‌های آذربایجان شرقی آزاد شدند

برچسب ها: دادگستری ، زندانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.