سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی فارس:

مصرف بنزین در استان فارس پنج درصد افزایش داشت

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی فارس از افزایش ۵ درصدی مصرف بنزین از اواخر اسفند ماه ٩٧ تا ۱۶ فروردین امسال در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیربنی کریمی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: مردم استان فارس از اواخر اسفند ۹۷ تا شانزدهم فروردین ۹۸ به طور متوسط روزانه بیش از ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر بنزین مصرف کرده اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال، نشان دهنده پنج درصد افزایش است.

وی، مصرف روزانه این فرآورده را در کلان شهر شیراز دو میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر اعلام کرد که در مقایسه با سال ۹۷ پنج درصد کاهش مصرف داشته است.

بنی کریمی، بارندگی‌های اخیر در استان فارس به ویژه شهر شیراز را که منجر به کاهش سفر‌های نوروزی شد از جمله دلایل کاهش مصرف سوخت در این کلان شهر عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه ۱۴۲ میلیون لیتر بنزین در ایام نوروز ۹۸ در استان فارس تامین و توزیع شد، اظهار داشت: با هماهنگی و انجام تمهیدات لازم در این مدت، سوخت رسانی بدون وقفه صورت گرفت و بیشترین آمار مصرف بنزین مربوط به روز ۲۹ اسفند ۹۷ با بیش از ۹ میلیون لیتر و کمترین میزان مصرف در روز سیزدهم فروردین ۹۸ با سه میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر است.

وی بیان کرد: در مدت یاد شده، میانگین مصرف روزانه نفت گاز (گازوییل) با حدود ۲ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به حدود ۷۰ میلیون لیتر رسید که روز‌های بیست و ششم اسفند ۹۷ و سیزدهم فروردین ۹۸ به ترتیب با ۶ میلیون لیتر بیشترین و ۶۳۷ هزار لیتر کمترین مصرف نفت گاز را نشان می‌دهند.

به گفته بنی کریمی، تامین و توزیع این مقدار بنزین و گازوییل با ۲۷۲ باب جایگاه و بیش از سه هزار نازل فعال در استان فارس محقق شده است.
انتهای پیام/م

تامین و توزیع ۱۴۲ میلیون لیتر بنزین در نوروز ۹۸

برچسب ها: نفت ، نوروز 98 ، بنزین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.