سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادرات ۲۲۶ میلیون دلاریِ کالا از کاشان

مسوول واحد ارزیابی گمرک استان اصفهان مستقر در کاشان از صادرات افزون بر ۲۲۶ میلیون و ۹۲۶ هزار دلار کالا از این شهرستان به کشور‌های خارجی در سال گذشته خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی مراد نوروزی مسوول واحد ارزیابی گمرک استان اصفهان مستقر در کاشان گفت: ظرف‌های آرکوپال، پلاستیک، ملامین، انواع نخ، باسکول، الیاف مصنوعی، آلومینیوم، چینی و قالب فلزی را از جمله مهم‌ترین محصولات صادراتی این شهرستان به خارج از کشور هستندکه وزن این کالا‌ها را بیش از ۱۴۶ میلیون و ۶۷۵ هزار کیلوگرم می‌باشد.

وی افزود: این میزان صادرات از نظر وزنی افزون بر ۱۱۰ درصد و از نظر ارزی سه درصد به نسبت مدت مشابه سال پیش از آن افزایش یافته است.

نوروزی ادامه داد: گلاب و عرقیات گیاهی، لوله‌های چدنی و پلیکا، مفتول مسی، لنت ترمز، کولر آبی، گونی، آبلیمو، مواد شوینده، لبنیات و مواد پی وی سی سایر کالا‌های صادراتی از گمرک کاشان به خارج از کشور را تشکیل می‌دهد.

مسوول واحد ارزیابی گمرک استان اصفهان مستقر در کاشان با اشاره به اینکه بیشترین حجم کالا‌های صادراتی شهرستان کاشان را به ترتیب فرش ماشینی و محصولات فولادی بوده است بیان کرد: سوئد، استرالیا، کانادا، فنلاند، سنگاپور، لبنان، مالزی، تاجیکستان، موزامبیک، ترکمنستان، لیتوانی، اندونزی، اسپانیا، انگلیس، آلمان، ژاپن، روسیه، زامبیا، هلند، برزیل، بلغارستان، اتریش، چین، ازبکستان، اوکراین، افغانستان، آفریفای جنوبی، قطر، آلبانی، کویت، آذربایجان، ارمنستان، اردن، گرجستان، ویتنام، بحرین، هند، پاکستان، اوگاندا، کنیا، قزاقستان و ترکیه از مقصد‌های کالا‌های صادراتی این شهرستان هستند.


انتهای پیام/م

 

میزان صادارات کالا از گمرک کاشان

برچسب ها: گمرک ، اخباراقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.