سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول دبیرخانه بین‌المللی یزد حسینیه ایران خبر داد:

جایزه به نوزادن متولدین ۳ تا ۵ شعبان

مسئول دبیرخانه بین‌المللی یزد حسینیه ایران گفت: نوزادان متولدین سوم تا پنجم شعبان در یزد با اسامی یکی از شخصیت‌های کربلا جایزه دریافت خواهند کرد.

سیدحسن حسینی مسئول دبیرخانه بین‌المللی یزد حسینیه ایران  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک شعبان و میلاد با سعادت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس (ع) و حضرت سجاد (ع) گفت: نوزادان متولدین سوم تا پنجم شعبان در یزد با اسامی یکی از شخصیت‌های کربلا  از سوی دبیرخانه بین المللی یزد حسینیه ایران جایزه دریافت می‌کنند.

وی از جمله این اسامی به نام‌های حسین، عباس، علی‌اکبر، ابوالفضل، علی اصغر، قاسم، زینب، رقیه و اسماً ترکیبی با این اسامی نظیر امیرحسین و غیره اشاره کرد.

 حسینی خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت یزد حسینیه ایران به نشانی yhi.ir از تاریخ ۱۵ شعبان یا ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۶۰۰۰۱۴ در این طرح شرکت کنند.

وی، ترویج اسامی متبرک و فرهنگ سازی برای زنده نگاه داشتن وقایع مهم تاریخی و دینی از جمله واقعه عاشورا را از اهداف اجرای این طرح برشمرد.

لازم به ذکر است: در روز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س)، نوزادان دختری که در این روز متولد و نام زینب برای آن‌ها انتخاب شده بود لوح افتخار و یک پلاک طلا از سوی دبیرخانه بین المللی یزد حسینیه ایران دریافت کردند.

انتهای پیام/ی

نوزادن متولدین ۳ تا ۵ شعبان جایزه دریافت خواهند کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.