سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملکرد نساجی به زبان آمار، نساجی نکونام یا نساجی جلالی؟

عملکرد قرمزپوشان قائمشهری در ۹ هفته ابتدایی دو نیم فصل لیگ برتر به صورت آماری مورد بررسی قرار گرفت تا قضاوت دقیق تری راجع به دو سرمربی انجام گیرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، نساجی دو نیم فصل اولین تجربه لیگ برتری خود را با دو مربی متفاوت تجربه کرد، نیم فصل اول با جواد نکونام پرآوازه و جوان و نیمه دوم با هدایت مجید جلالی باتجربه و کاربلد که تقریبا در تمامی فصول لیگ برتر مربیگری کرده است.
 
عملکرد ۹ هفته ابتدایی ببر‌های قائمشهر در هر نیم فصل مورد بررسی اجمالی قرار گرفته تا آشکار شود کدام مربی عملکرد بهتری داشته است، البته این نکته را باید در نظر گرفت که کادر بازیکنان این تیم با تفکرات جواد نکونام بسته شده است.
 
کاپیتان سابق تیم ملی در چهار دیدار از ۹ هفته ابتدایی میزبان حریفان و در ۵ دیدار هم مهمان بوده که تیم او یک پیروزی، ۴ تساوی و ۴ شکست کسب کرده و در همه این دیدار‌ها ۸ گل وارد دروازه حریف کردند و ۱۱ گل نیز دریافت کردند.
 
اما عملکرد مجید جلالی در ۹ دیداری که هدایت قائمشهری‌ها را برعهده گرفته با یک پیروزی، ۶ تساوی و ۲ باخت همراه بوده است و تیم او نیز تا به اینجا ۷ گل به ثمر رساند و ۸ گل نیز دریافت کرده است.
 
بررسی امتیازات کسب شده توسط دو مربی نشان می‌دهد هرچند تعداد پیروزی‌های آن‌ها برابر بوده است، اما مجید جلالی دو شکست کمتر داشته و دو امتیاز نیز بیشتر کسب کرده است.
 
اگرچه بسیاری از هواداران و برخی کارشناسان معتقدند قرمزپوشان با هدایت جلالی چشم نواز‌تر و هجومی‌تر بازی می‌کنند، اما جالب است نساجی نسبت به نیم فصل اول که ۸ گل در کارنامه اش دیده می‌شود، در نیم فصل دوم یک گل کمتر به ثمر رسانده است.
 
نماینده مازندران در لیگ برتر در خط دفاعی، اما عملکرد بهتری داشته است و نسبت به نیم فصل اول که ۱۱ گل وارد دروازه اش شده بود، ۳ گل کمتر دریافت کرد که می‌توان گفت: در نیم فصل دوم به ثبات بهتری رسیده است.
 
انتهای پیام/آ
 

روند نتایج نساجی در کدام نیم فصل قابل قبول‌تر بوده است؟

برچسب ها: وزارت ورزش ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.