مجید جلالی سرمربی نساجی قائمشهر در کنفرانس خبری بعد از بازی نوید ارتقای جایگاه نساجی در فصل‌های آینده لیگ برتر در صورت جذب ٤ بازیکن داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، نساجی تيمی با قدمتی زياد اما تجربه بسيار كم در ليگ برتر است که توانست بعد از ٢٤ سال، اولين تجربه بودن در سطح اول فوتبال كشور را بدست آورد.

با پشت سر گذاشتن هفته بيست و چهارم ليگ برتر، نساجی ٢٥ امتياز كسب كرده و شرايط اميدواركننده جدول نشان می دهد خطر سقوط آنچنان اين تيم را تهديد نمی كند.

قرمزپوشان ليگ را با شكستی دردناك آغاز كردند اما در ادامه عليرغم مشكلات فراوان تيمی با صلابت نشان دادند، ديگر در خانه شكست نخوردند و تا توانستند يقه تيم های بزرگ را در قائمشهر گرفتند.

ببرهای قائمشهر تا به اينجای ليگ ٤برد، ١٣ تساوی و ٧ شكست در كارنامه دارند و می توان گفت برای يك تيم تازه وارد نتايج بدی نمی تواند باشد هرچند در برخی ديدارها با نبود اشتباهات داوری و كم تجربگی بازيكنان و كادرفنی امتيازات بيشتری هم می توانست كسب كند.

اما مجيد جلالی در نشست خبری بعد از بازی سپاهان و در انتهای صحبت های خود به افزايش حمايت ها اشاره كرد و گفت:همه نساجی را دوست دارند و از دوستان می‌خواهیم کمک کنند تا همه چیز به سود تیم باشد. ما اینجا هستیم که کمک کنیم، ممکن است یک روز ما نباشیم، اما نساجی همیشه هست. اگر همین تیم چهار بازیکن تاثیرگذار بگیرد، می‌تواند آقایی کند. حیف است که این تیم از بین برود.

اما آيا واقعا نساجی می تواند با جذب بازيكن در ليگ برتر و در حضور تيم های متمول و سرشناس پايتخت و تبريز در ايران قد علم كند ؟ آيا يك تيم شهرستانی خصوصی در سال دوم می تواند جزو مدعيان باشد؟ البته منظور از آقايی كردن جلالی را بايد از خود وی پرسيد اما يقينا نمی تواند چيزی جز قرار گرفتن در كورس قهرمانی يا كسب سهميه باشد.

به تركيب تيم قائمشهری كه نگاهي بياندازيم می توان فهميد نساجی نه تنها در پست مهاجم، هافبك های كناری، مدافعين كناری و دروازبان نياز مبرم به جذب بازيكن دارد بلكه نيمكت اين تيم هم نياز به تقويت دارد.

سال دوم شرايط به مراتب دشوارتر از فصل اول است و رقيبان تا حدودی به شناخت بهتری دست يافته اند، در نتيجه گرفتن امتياز و تداوم حضور در ليگ برتر سخت تر می شود.

مجيد جلالی در همه اين سال ها بدون غيبت در ليگ برتر حضور داشته و تجربه فراوانی دارد و شايد هدف او از ادای چنين جملاتی جذب توجه بيشتر براي تيمی است كه چشم و چراغ يك استان با استعداد است اما شنيدن اين حرف ها از كسی كه در روزهای گذشته به دليل مشكلات فراوان تا آستانه استعفا رفت و هر روز از نبود امكانات شكايت داشت عجيب به نظر می رسد كه گويی نبود پيشنهاد دندان گير تر وی را وادار كرده تا از هم اكنون برای آينده وعده های شيرين بدهد.

هرچند نساجی حمايت هواداران متعصب خود را با خود می بيند و با همين حمايت ها توانسته نتايج در خور توجهی را در قائمشهر كسب كند، اما به وضوح می توان دريافت نساجی با شرايط اقتصادی كه بر كشور حاكم است و مالكيتی كه هر روز دستخوش تغيير مي شود، با آقايی كردن در ليگ فرسنگ ها فاصله دارد.

در این بین هواداران و فوتبالدوستان مازندرانی حالا بعد از حضور در سطح حرفه ای فوتبال، رويای حضور درخشان نساجی در ليگ برتر و حتی آوردن يكی از جام ها به اين شهر را دارند تا خستگی اينهمه سال حمايت، سختی ها و اضطراب ها را از تن بيرون كنند.

انتهای پیام/ک


آقایی کردن در لیگ برتر حقیقت یا خیال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار