سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردلان تشریح کرد؛

آخرین اخبار از جاماندگان بسته حمایتی دولت

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی آخرین وضعیت جاماندگان بسته حمایتی دولت را تشریح کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رحیم اردلان معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی در پاسخ به این پرسش که چرا بسته حمایتی به یک میلیون نفر از جاماندگان دریافت این بسته تا به امروز پرداخت نشده است، اظهار کرد: در این زمینه سازمان تأمین اجتماعی دیگر هیچ مسئولیتی ندارد.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی که در اواخرا سال گذشته انجام شد، واریز بسته حمایتی به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی که دریافتی آن‌ها کمتر از ۳ میلیون تومان بود در دستور کار قرار گرفت و سازمان تامین اجتماعی نیز بر اساس اطلاعاتی که در اختیار داشت، رقم ریالی بسته حمایتی را به حساب آن‌ها واریز کرد.

اردلان افزود: پس از واریز رقم ریالی به حساب افراد واجد شرایط، تعدادی از خانواده‌ها نسبت به عدم دریافت بسته حمایتی اعتراض کردند که در ادامه این افراد اعتراضات خود را در سامانه ثبت و در نهایت از بین معترضان، قرار شد که فرآیند واریز بسته حمایتی به یک میلیون نفر از افراد معترض انجام شود که در این زمینه سازمان تأمین اجتماعی اسامی این افراد را به وزارت رفاه ارسال کرد.

معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی یادآور شد: در همین ارتباط، سازمان تأمین اجتماعی دیگر هیچ مسئولیتی را در ارتباط با جاماندگان بسته حمایتی ندارد و در واقع وزارت رفاه باید منابع مورد نیاز خود را از طریق سازمان برنامه و بودجه، تأمین و فرآیند واریز بسته حمایتی را انجام دهد.


بیشتر بخوانید: آخرین اخبار از واریز بسته حمایتی دوم از زبان وزیر کار


وی متذکر شد: در حال حاضر نیز اطلاعی از زمان واریز بسته حمایتی در اختیار سازمان تأمین اجتماعی نیست و در این زمینه باید از طریق وزارت رفاه پیگیری شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۴:۱۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
به بهزیستی دادید چرا به فکر این کارگر ها نیستید که همه بیکارن نه کار هست نه پول اجاره خانه هم میدهد والا گناه داریم ما کارگرها
ناشناس
۱۲:۲۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
والاه این مردم گناه دارن چرا بسته جاماندگان را نمیدهید اونی که هم خونه میلیادی ماشین کار خوب داره دادین این کارگران چه گناهی کردن موندم دولت چرا این بسته رو به ثروت مندان میدهد کم درامد ها نمیدهد
ناشناس
۱۲:۲۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸
والاه این مردم گناه دارن
محمد
۱۸:۱۰ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
در واقع اعتراضی نمیشد انجام داد فقط استعلام میشد کرد که اونم میگفت حقوق دریافتی بیش از مصوبه ولی حقوق من خیلی کمتر از 3 میلیون بود اما دیگه نمیشد اعتراض کرد!!!
ناشناس
۰۷:۵۰ ۲۰ فروردين ۱۳۹۸
چون میگذرد غمی نیست،
یا علی
ناشناس
۱۷:۲۱ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
کو بسته حمایتی ؟