سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی جدید مس کرمان مشخص شد

در حالی که هنوز بازی‌های این فصل فوتبال کشور به اتمام نرسیده است، روز گذشته مس کرمان سرمربی خود را برای فصل آینده معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برای هواداران مس که معمولا عادت بر این داشتند مدت زمان زیادی را در فصل نقل و انتقالات برای انتخاب سرمربی و مسائل پیرامون آن از دست رفته ببیند، انتخاب سرمربی فصل بعد آن هم در حالی که هنوز بازی‌های این فصل نیز به پایان نرسیده است، اتفاقی خوب برای فوتبال این شهر است که می‌تواند یکی از نقاط ضعف همیشگی مسی‌ها در فصل نقل و انتقالات را پوشش دهد.

از همین رو مشخص شدن تکلیف نیمکت تیم فوتبال مس آن هم در زمانی مطلوب که معمولا در این تیم رخ نمی‌داد، یکی از اتفاقات مثبت برای فصل بعد محسوب می‌شود که سبب می‌شود تیم مس از همین حالا و جلوتر از سایر رقیبانش برنامه‌های فصل نقل وانتقالات خود را طرح ریزی کند.

فرزاد حسین خانی که در ۲۰ سال گذشته پیراهن تیم مس را بر تن داشته است به عنوان کاپیتان در این تیم تجربه‌های زیادی را به دست آورده و مسلما با شناخت کاملی که از این تیم و فوتبال کرمان دارد، از همین حالا برنامه‌های جدیدی را برای ثبت یک موفقیت بزرگ در تیم مس برای فصل بعد در سر دارد.

حسین خانی در فصل جاری فرصت و تجربه سرمربیگری تیم مس را هم به دست آورد و جایگزین نادر دست نشان شد که به علت نتایج ضعیف از هدایت این باشگاه برکنار شد.

در فصل پیش رو که مس برنامه‌هایی متفاوت برای فعالیت‌های خود خواهد داشت و تکیه بر بازیکنان بومی و پرورش یافته خود را در دستور کار قرار می‌دهد، مسلما فرزاد حسین خانی به عنوان کسی که بیشترین سابقه را در این تیم دارد، می‌داند که هواداران مس تا چه اندازه برای پایان دادن به حسرت‌های خود و حضور دوباره در سطح اول فوتبال ایران لحظه شماری می‌کنند و امیدوار است بتواند پس از ۶ سال این تیم را به لیگ برتر ایران برساند.


بیشتر بخوانید:

شفر: الهلال از بهترین تیم‌های قاره است

منتظری: باید مقابل الهلال باهوش بازی کنیم

نبرد سخت شاگردان شفر با الهلال در زمین بی طرف

بد شانسی استقلال و الهلال قبل از بازی امشب در قطر

دروازه استقلال قبل از بازی با الهلال تهدید شد



انتهای پیام/

 

حسین خانی سرمربی جدید مس کرمان

برچسب ها: فوتبال ، فوتسال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.