رئیس کمیته مسابقات فوتبال دسته یک گفت: با درخواست سیدعلی، ضارب او در دیدار تیم های استقلال جنوب - بادران در اولین فرصت دستگیر می‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فریبرز محمود زاده رئیس کمیته مسابقات فوتبال دسته یک درباره اتفاقات بازی استقلال جنوب و بادران تهران گفت: چندین مسابقه در شهر‌های مختلف برگزار شد که تنها در این دیدار شاهد حاشیه بودیم. داور این بازی سید علی از داوران لیگ برتر بود. زمانی که او و کمک هایش قصد خروج از زمین و وارد شدن به رختکن را داشتند یک فرد منتسب به سرمربی تیم بادران از حفاظ‌ها رد می‌شود و با لگد به شکم داور می‌زند.

او ادامه داد: با حضور ماموران امنیتی کلانتری تهرانسر و نیرو‌های امنیتی همه اتفاقات صورت جلسه شد و سید علی به بیمارستان منتقل شد. او تا ساعت یازده شب زیر سرم بود. خوشبختانه خطر رفع شده است، اما امکان آسیب دیدگی و تورم شکم او در روز‌های آینده وجود دارد. مدیر بادران در همان لحظات اولیه کنار سیدعلی آمد و از همه بابت اتفاقات رخ داده عذرخواهی کرد و تمام مراحل درمان داور را بر عهده گرفت.

محمود زاده افزود: این عذرخواهی‌ها گاهی بی فایده است با این اتفاق شخصیت حقوقی داوران زیر سوال می‌رود.

رئیس کمیته مسابقات فوتبال دسته یک درباره این که داور چه اشتباهی کرده بود که با واکنش تند هوادارن روبرو شده بود بیان کرد: ما نه در بخش چینش داوران و نه در بخش کارشناسی حق اظهار نظر نداریم، اما آن چه که مشخص است این است که اتفاق خاصی در روند بازی رخ نداده است. هر اشتباهی هم که رخ داده باشد مضروب کردن داور قابل دفاع نیست.

رئیس کمیته مسابقات فوتبال دسته یک اظهار کرد: صورت جلسه و گزارش بازی به کمیته انضباطی برای رسیدگی ارسال خواهد شد.

او در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود ضارب برادر سرمربی بادران مهدی پاشازاده بوده است و آیا او دستگیر شده یا خیر خاطر نشان کرد: او برادر پاشازاده است. با درخواست سیدعلی ضارب در اولین فرصت دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده می‌شود.

محمودزاده در پاسخ به این پرسش که نام پرسپولیس پاکدشت درست است یا استقلال جنوب گفت: از همه رسانه‌ها می‌خواهم دیگر از اسم پرسپولیس پاکدشت استفاده نکنند. استقلال جنوب درست است، زیرا تیم‌ها برای تغییر نام باید مراحل مختلفی را پشت سر بگذارند.


بیشتر بخوانید:اصفهانیان: کجای دنیا برادر سرمربی، داور را می‌زند

رفعتی: برادر مهدی پاشازاده چه کاره است که به داور حمله می‌کند!

پاشازاده داور لیگ برتری را راهی بیمارستان کرد


انتهای پیام/

اظهارات محمودزاده درباره حواشی بازی بادران و استقلال جنوب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار