سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترس عربستانی‌ها از هافبک پرسپولیس

رسانه عربستانی به مسئولان الاهلی هشدار داده که مراقب بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس باشند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس ایران در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ باید به مصاف الاهلی عربستان برود. در جدول رده بندی گروه چهارم مسابقات، نماینده عربستان با کسب ۳ امتیاز و همراه با السد قطر در رده دوم قرار دارد و پرسپولیس با یک امتیاز قعرنشین است.

یک رسانه عربستانی از تلاش برانکو ایوانکوویچ برای بازی دادن به بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس نوشته و به الاهلی هشدار داده که مراقب این بازیکن عراقی باشند. بشار رسن اگرچه در لیگ برتر جای ثابتی در ترکیب پرسپولیس ندارد، اما در هر ۲ بازی قبلی در لیگ قهرمانان در ترکیب اصلی بازی کرده و عملکرد خوبی داشته است.

این هافبک عراقی فصل جدید لیگ قهرمانان را با حضور ثابت مقابل پاختاکور آغاز کرد و پس از اینکه پاس تک‌گل پرسپولیس در این بازی را به بودیمیر داد، در دقیقه ۸۸ تعویض شد. در بازی با السد هم بشار یکی از ۱۱ بازیکن برگزیده برانکو برای ترکیب اصلی بود و تا سوت پایان، در زمین ماند و به همین دلیل به احتمال زیاد او رو در روی الاهلی بازی خواهد کرد.

رسن در مقابل پیکان که آخرین بازی لیگ برتر پرسپولیس تاکنون بوده هم حضور داشت و ۶۳ دقیقه بازی کرد و سپس جای خود را به سروش رفیعی داد.

این دیدار سه شنبه (۲۰ فروردین ۱۳۹۸) در ورزشگاه زعبیل امارات برگزار خواهد شد و سرخپوشان درصدد کسب پیروزی هستند.


بیشتر بخوانید:

بیرانوند درصدد ثبت کلین شیت در آسیا

سرنوشت مهندس در انتظار یاغی جدید پرسپولیس

پرسپولیسی‌ها قید پاداش فیفا برای مطالبات برانکو را زدند


انتهای پیام/

هشدار رسانه عربستانی به الاهلی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.