مصدومیت کامیابی نیا برطرف شده و این بازیکن می‌تواند از ابتدا در ترکیب سرخپوشان پایتخت بازی کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس ایران در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ باید به مصاف الاهلی عربستان برود. این دیدار سه شنبه (۲۰ فروردین ۱۳۹۸) در ورزشگاه زعبیل امارات برگزار خواهد شد و سرخپوشان درصدد کسب پیروزی هستند.

در جدول رده بندی گروه چهارم مسابقات، نماینده عربستان با کسب ۳ امتیاز و همراه با السد قطر در رده دوم قرار دارد و پرسپولیس با یک امتیاز قعرنشین است.

پرسپولیس برای دیدار با الاهلی محرومی ندارد، اما شایان مصلح، محمد انصاری و حسین ماهینی که همراه تیم به امارات رفتند به این دیدار نمی‌رسند و همچنین امید عالیشاه هم از فهرست این تیم خط خورد تا حواشی زیادی ایجاد شود.

البته سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری و مهدی ترابی در صورت دریافت کارت زرد مقابل نماینده عربستان، دیدار بعدی تیم شان که در چارچوب دیدار برگشت مقابل این تیم است را از دست خواهند داد که این می‌تواند خبر بدی برای برانکو و هواداران پرسپولیس باشد.

همچنین مصدومیت کمال کامیابی نیا که پس از دیدار با پیکان به سراغ او آمد، به طور کامل برطرف شده و او می‌تواند همراه با احمد نوراللهی مقابل هافبک‌های الاهلی بازی کنند. به جز حسین المقهوی، پائولو دیاز ستاره این تیم و عضو تیم ملی شیلی است که سابقه بازی در کولو کولو شیلی و سن لورنزو آرژانتین دارد.

او سال ۲۰۱۸ به الاهلی پیوست و هافبک ثابت این تیم محسوب می‌شود. البته به جز المقهوی و دیاز، مواشر و اسیری دیگر هافبک‌های تیم عربستانی محسوب می‌شوند.

قضاوت این مسابقه برعهده کیمورا هیرویوکی از ژاپن است.


بیشتر بخوانید:

بیرانوند درصدد ثبت کلین شیت در آسیا

سرنوشت مهندس در انتظار یاغی جدید پرسپولیس

پرسپولیسی‌ها قید پاداش فیفا برای مطالبات برانکو را زدند


انتهای پیام/

کامیابی نیا مقابل الاهلی بازی می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار