سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت استعداد‌های مدارس استان مرکزی به حضور در تمرینات هیئت بدمینتون

استعداد‌های برترمدارس استان مرکزی به حضور در تمرینات منظم هیئت بدمینتون دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،مرتضی آزادخانی دبیر هیات بدمینتون استان مرکزی با اشاره به استعدادیابی سطح مدارس استان در ۶ نوبت از دعوت استعداد‌های برترمدارس به حضور در تمرینات منظم هیئت بدمینتون خبرداد.

آزادخانی افزود: میزبانی مسابقات رنکینگ قهرمانی کشور در رده سنی جوانان پسران در تیر ماه، برگزاری مسابقات مناسبتی در کل استان در مناسبت‌های مختلف وشرکت در المپیاد استعداد‌های برتر کشور دختران و پسران فعالیت‌ها از دیگر فعالیت‌های هیات بدمینتون استان مرکزی در سال ۹۷ بود.

وی اضافه کرد در سال ۹۷ همچنین شرکت در مسابقات قهرمانی کشور رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان پسران و دختران، شرکت در مسابقات رنکینگ کشوری آقایان و بانوان در رده سنی بزرگسالان و میزبانی مسابقات لیگ دسته ۲ آقایان باشگاه‌های کشور و کسب مقام قهرمانی در این رقابت‌ها انجام شد.

دبیر هیات بدمینتون استان مرکزی بیان کرد: اعزام تیم آکادمی سحر دلیجان به مسابقات لیگ دسته ۲ بانوان کشور، برگزاری ۲ کلاس مربیگری درجه ۳ بانوان به میزبانی دانشگاه اراک و همچنین هیئت بدمینتون شهرستان اراک و برگزاری کلاس داوری درجه ۳ داوری بانوان در شهرستان ساوه از دیگر فعالیت‌های این هیات در سال ۹۷ بود.

وی اعزام ۲ نفر از مربیان خانم برای شرکت در دوره مربیگری درجه ۲، اعزام یک مربی جهت حضور در کلاس مربیگری درجه ۱ و اعزام یک نفر از داوران آقا جهت حضور در کلاس داوری درجه ۲ را از دیگر فعالیت‌های هیات بدمینتون استان مرکزی برشمرد.

انتهای پیام / ج

استعدادیابی بدمینتون سطح مدارس استان در ۶ نوبت در سال ۹۷

برچسب ها: عکس ورزشی ، بدمینتون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.