سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مطرح کرد؛

بخش مهمی از بحران کمبود مواد غذایی مردم سیل زده برطرف شد

پلارک گفت: بخش مهمی از بحران کمبود موادغذایی را به طور جدی در بین مردم سیل زده برطرف کردیم.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در گفتگوی خبری درخصوص اقدامات ستاد بازسازی عتبات عالیات به استان‌های سیل زده اظهار کرد: با تدبیر بسیار خوبی که در جهت کمک رسانی به آسیب دیدگان سیل اخیر انجام شد موکب‌های اربعین با ظرفیت توانمند و ارزشمند برای خدمت رسانی به سیل زدگان آماده شدند.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۲ هزار موکب در سطح کشور وجود دارد، گفت: نیمی از این موکب‌ها در داخل و نیمی در خارج هستند که این موکب‌ها ظرفیت خدمت رسانی به  یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر را در ایام اربعین داشته اند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مطرح کرد: موکب‌های داخل ایران بلافاصله بعد از دستور و درخواستی که شد در بعد از ظهر جمعه اعلام آمادگی کردند.

پلارک با بیان اینکه موکب‌ها با یک آمادگی بیشتر از اربعین اعلام همکاری کردند، افزود: با جلسه‌ای که با مدیریت ستاد بحران انجام شد، الویت بندی و از استان های خوزستان و لرستان شروع کردیم.

وی با اشاره به اینکه موکب‌ها از روز گذشته کار خود را آغاز کردند، بیان کرد: ما بخش مهمی از بحران کمبود موادغذایی را به طور جدی برطرف کردیم.

پلارک بیان کرد: بیش از ۴۰ موکب ما در استان لرستان و خوزستان فعال شدند و بیش از ۴۰ موکب دیگر هم در حال مستقر شدن هستند.
وی تصریح کرد: در استان خوزستان ۵۰ هزار و در لرستان هم در هر وعده ۲۵ هزار غذای گرم در بین مردم توزیع شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.