سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویسی: دلال‌ها در لیگ آزادگان یکه تازی می‌کنند

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: دلال‌ها بی‌مورد در مسائل تیم‌ها دخالت می‌کنند و کمیته اخلاق باید هرچه زود‌تر با آن‌ها برخورد کند.

عبد الله ویسی سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر در گفتگو  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره مسائل پیش روی لیگ آزادگان گفت:حساسیت مسابقات زیاداست و تمام تلاش مدیان صعود به لیگ برتر است.

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر در ادامه درباره نتایج کسب شده توسط مربیان جوان شاغل در لیگ یک گفت:جای خوشحالی دارد که از پنج تیم بالای جدول ۴ تیم از مربیان جوان استفاده می‌کنند و فدراسیون باید به این دسته از مربیان بیشتر توجه کند.

ویسی همچنین درباره نتایج کسب شده توسط دو تیم با سابقه‌ی فجر سپاسی و ملوان بندر انزلی گفت: بدون اغراق جای این دوتیم در لیگ برتر خالی است، زیرا ملوان تماشاگران خوبی دارد و شهر شیراز هم امکانات خوبی دارد که می‌تواند به کمک تیم فجر بیاید.

مربی جوان تیم فوتبال شاهین بوشهر در ادامه درباره تیم‌های خصوصی و دولتی حاضر در لیگ آزادگان گفت:مهم نیست که تیم خصوصی باشد یا دولتی مهم این است که این تیم‌ها مدیران کار بلدی داشته باشند.

عبدالله ویسی در ادامه از تغییرات زیاد روی نیمکت تیم‌های لیگ دسته یک انتقاد کرد و علت اصلی این تغییرات را دخالت بی مورد دلال‌ها دانست و معتقد بود که کمیته اخلاق باید هرچه زود‌تر با آن‌ها برخورد کند.

ویسی همچنین از عملکرد پیمان رنجبری آقای گل لیگ یک وبازیکن تیم فوتبال گل گهر سیرجان تمجید کرد و ادامه داد: گل زدن در لیگ یک کار بسیار دشواری است. اگر بازیکنان لیگ یک می‌خواهند به لیگ برتر ورود کنند باید ذهن خلاقی داشته باشند و در غیر این صورت برای همیشه در لیگ آزادگان ماندنی خواهند بود.

مربی تیم فوتبال شاهین بوشهر همچنین از مسئولان و تماشاگران تیم فوتبال شاهین بوشهر به خاطر حمایت همه جانبه تیمش تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که فصل آینده بتواند با تیم شاهین به لیگ برتر صعود کند.

 

انتهای پیام/

 

بازیکنان فوتبال باید ذهن خلاقی داشته باشند

برچسب ها: فوتبال ، فوتسال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.